Best Pomp "Geleend" 19-08 Neeltje Jans

Hansios

Geen avatar

Berichten: 4
Augustus 20, 2010, 08:34:03
edit2Rapporteer  
Gisteren lekker wezen kitesurfen op de Neeltje Jans. Helaas is mijn dag wel een beetje verpest.. Er zijn namelijk mensen die je materiaal "lenen" zonder dit te vragen! Toch best wel vervelend om te moeten gaan kiten zonder pomp.

Mocht iemand deze best pomp hebben gevonden gisteren middag zou dat heel mooi wezen.

Hans
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 Augustus 20, 2010, 09:00:07
edit2Rapporteer  
't is gewoon weer een duitse actie... hebben ze me op het autostrand ook een keer geflikt, die duitse kite school... zag ze gelukkig weg lopen dus kon ik hem terug pakken zonder ze het te laten gebruiken en daar na nog durven vragen ook...fuck off was mijn antwoord, fisrt you should ask.  Angry
Hansios

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #2 Augustus 20, 2010, 09:31:00
edit2Rapporteer  
Poosje terug heb ik het ook al gehad op de Neeltje Jans. Liep er ook iemand vrolijk weg met mn pomp.(ook van een kiteschool overigens) Hij zei dat hij geen zin had om terug te lopen naar zn auto en dat hij mn pomp even wilde lenen(zonder het te vragen dus). Hij liep overigens wel erg ver weg...

Ik snap die mensen echt niet, hoe zielig kan je wezen.

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.