|
El Banditos
|
meen je niet!!!! Wat fucking zuur.
Dood aan alle die niet met hun poten van de spullen van andere kunnen afblijven. Onbegrijpelijk.
Even voor de duidelijkheid, ik heb het dan over daadwerkelijke dieven en niet over misverstanden of mensen die spullen veiligstellen voor andere
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Tja dat is echt focking zuur! Niet normaal meer! Is ook een van de redenen dat ik niet meer naar Oostvoorne ga, omdat je bijna niet meer twee kites mee kan nemen.
Het enige wat kan is dat hem aan de waterkant opgepompt neer legt.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
binnenstebuiten keren, ophangen, zodat de honden er net bijkunnen... stelletje teringlijers... wat naar! voortaan maar in groepjes bij elkaar gaan zitten en dan elkaar aflossen vrees ik... niet normaal meer.
en het ging zo goed
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Het zijn zeker een stelletje teringlijers!!! Khad em nog geen maand, dat maakt het nog zuurder. Ben bang datk weer m'n portemonne ken opentrekken.
Er zijn ook mensen die jaren hun duur verdiende centjes opzij hebben gelegd voor een setje en die door zo'n aktie hun sport niet meer kunnen uitoefenen.
Ophangen die trieste figuren!!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Is ook een van de redenen dat ik niet meer naar Oostvoorne ga, omdat je bijna niet meer twee kites mee kan nemen.
Op scheveningen is dat ook weleens gebeurd, op Wijk, IJmuiden, Brouwersdam, Vrouwenpolder...ik denk overal waar het druk is met kiters en spullen. Het is gewoon niet te controleren. Helaas door dit soort lui een mooie wavesessie gisteren moeten missen. Durf ook mijn surfboard niet meer onbeheerd achter te laten
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Een keer een "lok-kite" neer leggen, en dan op een afstandje een knokploeg installeren die de wacht houd..............
Stelletje T$#@%$ leiers !!!!!!!
|
|
|
Monkh
Logs: 0 | 403 uur
|
Gisternacht ook in Noordwijk weer 8 hokken opengebroken. De boeven zijn wel gesnapt en hebben de benen genomen en dus niet alles meegenomen..
|
|
|
Eagle-Jan
|
Een keer een "lok-kite" neer leggen, en dan op een afstandje een knokploeg installeren die de wacht houd..............
Stelletje T$#@%$ leiers !!!!!!!
Ik heb daar nog wel een kite voor over! Kunnen we doen! Ik doe mee!!! Ff een gps chip/beacon er in stoppen en volgen! Met barretjes kan je heul hard meppen!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Idd vet zuur dit windhoos!!
Wij hebben ook gisteren de kites en tassen allemaal aan de ketting liggen met cijferslot. Dan kost het ze op zeker meer tijd als ze iets willen.
En als ik alleen ben pomp ik tegenwoordig altijd mijn 2e kite op!
In en in triest dit zeg allemaal......
|
|
|
Yoram
|
Heel zuur en dat nog op de autoplaya Wij pompen altijd alle kites op die we bij ons hebben, tassen ook al zijn ze leeg binden we aan elkaar en leggen we tussen de kites. Ben ook voorstander, om een lok kite een paar keer daar neer te gaan leggen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Als jullie een lok-kite gaan gebruiken moet je het zeggen. Dat soort tuig help ik graag mee aftuigen.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
moet je hem op de vloedlijn leggen, 100% kans dat iemand hem verlegt. kan je los gaan.
|
|
|
|
|
DennisH
|
Laat maar weten als die lok kite er ligt, ik doe ook mee om die gasten aan een paar kitelijntjes op te knopen!
@windhoos, tis echt gaar man.. Zat je kite nog in de tas of lag hij opgepompt op het strand? Ja, ik weet het, het is triest dat het uberhaupt opgepompt op het strand moet liggen zodat het nog een beetje "safe" ligt..... Ik ga ook namelijk vaak met 2 kites naar het strand wel opgepompt dan...
|
|
|
Eagle-Jan
|
Ik heb een lok kite.... Van het weekend in zetten? Btw heeft iemand een beacon?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Sowieso de komende tijd...... ELKE DAG....... Marktplaats, E=bay duitsland ed in de gaten houden.
Jammer dat die GPS trackers nog zo duur zijn maar is wel DE oplossing voor dit soort problemen.
|
|
|
|
sporty_spice
|
ik doe me met de lok-kite , dit moet egt stoppen. niet normaal meer tog was altyd zo'n chille sport waar iedereen elkaar hielp
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Slim idee om zo'n lok kite plan hier te gaan zitten broadcasten... Gasten denk aan het strafblad en justitiele ellende voordat je iemand aftuigt, mishandeling is een makkie voor de politie en justitie. Zo'n diefstal is niet goed te praten maar dit geblaat hier raakt kant nog wal.
|
|
|
franco
|
laat gewoon niks achter op het strand, want is dan net of je het kwijt wil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, met andere woorden iets ombeheert achter laten is vragen om probleemen, EN JA ZE MOETEN MET HUN POOTEN VAN JE SPULLEN AFBLIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Ben het wel een beetje met franco eens. Meenemen naar het strand is gewoon te gevaarlijk. Voor een dief is het echt te makkelijk om het strand kaal te plukken. In de auto brengt ook risico's met zich mee, maar dan is het altijd nog meer kans van aanspraak op verzekering dan op het strand..
|
|
|