BdB
|
ja denk het wel, zondag oostvoorne of brouwersdam, denk oostvoorne wil beginnen met backroll oefenen dus dan is oostvoorne ideaal
|
|
|
|
BdB
|
Zag je sessie aankondiging al, carpolen? Doe me anders ff een persoonlijke bericht sturen. Greetz Bart
|
|
|
|
BdB
|
Heej,
Helaas morgen ben ik verhinderd. Denk dat je eind van de middag wel op horst terecht kan met NO, ga zelf zondagochtend die kant op. See you
|
|
|
BdB
|
Zaterdag nog iemand die richting kust gaat?? Lijkt de enige mogelijkheid met de wind?
|
|
|
|
BdB
|
aight we gaan met vier man uit het dorp, heb de auto helaas vol met badgasten anders had je meekunnen rijden off course. Zijn rond 1100 op Ouddorp
|
|
|
BdB
|
morgen nog liefhebbers uit de omgeving waar gaan we heen?
|
|
|
MarieAnne
Geen avatar
|
Hoi BdB en mede regio genoten. Ik zal me eerst even voorstellen: Ik woon in Arnhem en ben echt net begonnen met kiten, tot nog toe alleen in Oostvoorne geweest, kan waterstarten en beide kanten n klein stukje varen maar nog geen hoogte lopen. Heb eigen materiaal. En morgen wel zin en tijd om te gaan. Dus als je richting een beginnersspot gaat dan ga ik graag mee!
|
|
|
BdB
|
Hallo Marie Anne,
Welkom, autostrand is wel een goeie optie voor morgen, maar wacht de voorspelling nog even af want ze verwachtend daar wat minder wind.
Morgen gaat me vriendin ook mee die kite niet maar maakt graag foto's dus heb de auto al vol. Weet dat DNA morgen ook wil kiten mischien kunnen wel ergens afspreken op de A15 richting oostvoorne
|
|
|
MarieAnne
Geen avatar
|
De A15 klinkt prima. En gezellig dat je vriendin ook mee gaat. Mooie foto's zijn nooit weg! Ik zal je even een PB sturen met wat info.
|
|
|
alvere
Geen avatar
Logs: 0 | 16 uur
|
Welkom Marie Anne, Ben van plan om morgen te gaan kiten. Wil alleen even morgen kijken waar de wind het meest gunstig is. Bart hoe laat ga je vertrekken?
Groetjes
|
|
|
BdB
|
HeeeY Alvere, ben je er morgen ook weer bij top!! wou weer rond 0900 wegrijden half tien op de carpool plek op de A15 is voor de mensen uit Arnhem net zo handig http://www.parkeerlijn.nl/carpool/andelst/carpool-andelst-a15/zag dat de wind gaat toenemen aan de kust Oostvoorne kan nog net met NW en anders de Dam? Ouddorp is ook goed met NW alleen is niet echt een beginnersspot dus laat me maar even weten!!
|
|
|
BdB
|
Wie morgenavond nog meer op Horst??
|
|
|
MarieAnne
Geen avatar
|
Vanavond lukt helaas niet Maar mocht je donderdag plannen hebben om te gaan kiten, dan ben ik van de partij!
|
|
|
BdB
|
Donderdag is er geen wind, morgen ben ik op horst.
|
|
|
alvere
Geen avatar
Logs: 0 | 16 uur
|
Nog geweest vandaag? Ben wel benieuwd hoe het was. Stond op het punt te gaan maar de voorspellingen waren niet gunstig.
|
|
|
BdB
|
ja ben vanmiddag geweest, was echt een horst windje. Af en toe lekker gepowerd met de 8 en soms net genoeg om rond te varen
|
|
|
MarieAnne
Geen avatar
|
Dinsdag, woensdag en donderdag mogelijkheden om om 1600 te stoppen met werken. Liefhebbers die dagen voor een avond sessie? Horst?
|
|
|
BdB
|
heb de spullen in de auto liggen, maar de wind laat het voorals nog afweten op Horst. Morgen maar is op de Brouwersdam kijken en de rest van de week is nog onzeker
|
|
|
MarieAnne
Geen avatar
|
Ik gooi morgen de spullen ook in de auto. Hoe laat ben jij van plan richting Brouwersdam te gaan?
|
|
|
BdB
|
Morgen wordt ook nixt met de wind, ga de hele dag maar werken en hopen dat het nog gaat waaien op Horst en anders vrijdag maar. De voorspellingen wisselen per dag
Edit: vandaag nog mensen op of rond het ijselmeer, vetrek zelf vanaf Nieuwegein. en hoop er rond 11:00 te zijn hopen op een mooi dagje
|
|
|
|