ash
Logs: 0 | 33 uur
|
Als de wind constant is kan je vanaf zo'n12 knp met een 12 varen. Natuurlijk is het afhankelijk van je gewicht en board en soort kite.
Als het zondag waait wil ik wel naar de maasvlakte toe. Waar willen jullie heen, misschien kunnen we carpoolen.
Ik ga meestal net waar de wind waait, maar meestal Brouwersdam.
|
|
|
BdB
|
@marc, ik ga ook vaak naar wisselende spots, brouwersdam,oostvoorne,mirns, schellinkhout, ouddorp
@ash, zal het low end wel is even testen ben benieuwd!! komt nog wel een race/free ride boardje bij is toch zonde als je zolang in de auto zit en de wind valt weer is tegen.
|
|
|
alvere
Geen avatar
Logs: 0 | 16 uur
|
@ash Het maakt mij niet zo veel uit dacht eigenlijk aan brouwersdam maar wil ook wel een keer maasvlakte proberen.
@Marc, meestal oostvoorne of horst(als ik een paar uurtjes heb), brouwersdam beviel ook goed. Eigenlijk maakt het niet uit als het maar waait.
|
|
|
ash
|
@BdB Een vriend van mij heeft een waveboard met straps gekocht, ideaal met weinig wind en een leuke afwisseling.
Ik hoorde net dat ik met een vriend mee kan rijden en heeft geen plaats meer over. afhankelijk van de windrichting zullen wij rond 10:30 oftewel op de maasvlakte of brouwersdam zijn. Dan zien we jullie morgen misschien wel.
|
|
|
|
BdB
|
iemand nog kite van het weekend, morgenochtend verwachten ze wat wind, en zondag nw 13 a 20 knp.
gister is alleen me bladder geknald dus heb even geen 10,5m maar dat komt goed heb gelukkig nog een 12m :-)
|
|
|
|
MarieAnne
Geen avatar
|
Zaterdag ochtend lukt mij niet. Maar zondag wel Waar zie je die 13 a 20kn? Ik ben t weekend in Noord Holland.
|
|
|
BdB
|
bron: surfabc
Zondag-ochtend is de lijn gepasseerd en wordt het een zomer-klassieker met weer al een steady 13-18 knopen de hele dag door en geen vuiltje aan de lucht!
|
|
|
Martijn.
Geen avatar
|
Hey! Ik woon in Wijchen en ben sinds deze week weer begonnen met kitesurfen. Heb van 2005 t/m 2007 en ben toen gestopt omdat het te ver rijden was en vervoer vinden toen nogal moeilijk was. Nu heb ik al een tijdje zelf een rijbewijs, maar het is natuurlijk veel leuker (en voordeliger) om met meerdere te gaan! Dus als iemand wilt carpoolen, let me know!
|
|
|
|
MarieAnne
Geen avatar
|
Dat klinkt super voor de 12m! En natuurlijk voor de 17m. Waar gaan we heen en hoe laat? @ Martijn: Welkom, altijd goed om meer mensen uit de buurt te hebben om te kunnen carpoolen.
|
|
|
alvere
Geen avatar
|
Als ik mee kan ben ik voor een nieuwe spot of gaan we voor de backroll bart? Idd mooi windje om de 12 uit te laten.
|
|
|
Martijn.
Geen avatar
|
Thanks! Als iemand binnenkort nog een plekje over heeft ga ik graag mee!
|
|
|
BdB
|
sorry voor het niet meer reageren waren met drie stellen dus is er allemaal een beetje bij ingeschoten. was een goeie dag vandaag heerlijk met de 12 gevaren en backroll geland op me reet.
alleen een vette domper bij terugkomst drie dikke krassen op me auto
|
|
|
|
MarieAnne
Geen avatar
|
De voorspellingen voor zondag zien er hoopvol uit. Nog mensen zin om te kiten? @ BvB: Balen van je auto zeg. @ Alvere: Rommelt t nog? Of heeft de kleine zich al gemeld?
|
|
|
ash
|
Ik ga zondag wel kiten en zouden mogelijk kunnen carpoolen. Zoals het er nu naar uitziet ga ik naar de maasvlakte, een goede optie met genoeg wind. @ MarieAnne: Waar willen jullie heen, misschien kunnen we carpoolen. Waar carpoolen jullie dan, ik heb nog plaats voor 1 of 2 personen. @ Martijn: Ik woon ook in Wijchen, en zou je dan wel kunnen oppikken als je dat wilt. laat maar weten.
|
|
|
BdB
|
Morgen kan ik weer meerijden, we hebben wat beginners bij dus wordt oostvoorne helaas geen maasvlakte dus moet weer aan de wandel geen idee hoelaat
|
|
|
|
alvere
Geen avatar
|
Veel plezier vandaag. Afgelopen woensdagnacht ben ik weer papa geworden:-) dus ga van ons kleine mannetje genieten:-):-) Groetjes
|
|
|
|
MarieAnne
Geen avatar
|
@ Alvere: GEFELICITEERD! Oostvoorne was genieten vandaag Ik heb mn eerste bochten gemaakt. Maar zo te horen heb jij minstens net zo hard genoten!
|
|
|
|