BdB
|
zoals het er nu uitziet ga ik het redden met de gear voor woensdag maar dat word een after work sessie vrijdag en het hele weekend maar vrij houden wordt te gek!!
|
|
|
alvere
Geen avatar
Logs: 0 | 16 uur
|
Lijkt een mooi weekje te worden! Helaas heb ik vakantie en dus tijd over. Nu maar hopendat de voorspellingen kloppen. Kan de 6'25 uit de tas getoverd worden.
|
|
|
ash
Logs: 0 | 33 uur
|
als het meezit heb ik vrijdag vrij en als er wind is gaan we naar de Brouwersdam. Komen jullie ook daarheen of gaan jullie ergens anders heen.
|
|
|
|
ash
|
als het goed is kan ik al met een vriend meerijden naar Brouwersdam en de auto zit vol.
Zie ik je daar dan is dat altijd leuk.
|
|
|
|
BdB
|
Jeej morgen ook vrij, dagje ouddorp maar is ff de razor laten loopen vrees voor me ribben gehehe.. In 15knp ging ie al als een beest kan niet wachten.....
|
|
|
|
MarieAnne
Geen avatar
|
Hallo mannen, wat is dat toch met al die vrije dagen van jullie ;( Mochten jullie dit weekend nog zin hebben te gaan (en geen gebroken ribben hebben) dan ben ik van de partij!
|
|
|
|
ash
|
Hallo Dame en Heren wie gaat er morgen mee naar de maasvlakte of dergelijk. Stuur me dan even een berichtje of Sms. Gisteren was weer een topdag, Zon en wind en hoge sprongen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Het wordt voor mij morgen Slufter of Mirns. Ben nog aan het twijfelen.
|
|
|
alvere
Geen avatar
|
Veel plezier morgen. Gisteren was idd een top dag! Voor het eerst met de 6,25 gypsy kunnen varen, wat een fijne kite. Groet
|
|
|
BdB
|
Zo gister was echt een top dag wat gaat die razor hoog zeg en smooth. Morgen familiebezoek dus schellinkhout mocht het te weining zijn rij ik door naar wijk.
|
|
|
ash
|
Goed om te horen dat jullie het ook fijn gevaren hadden. Ok, veel plezier morgen op schelli of wijk. p.s. heb een 7m en 9m North Evo uit 2012 met 1 bar te koop.
|
|
|
Karst71
|
Hallo allen, Ik heb hier nog nooit afgesproken, maar voor alles een 1ste keer . Ik ben van plan morgen richting zandmotor of brouwersdam te gaan. Vertrek ca 9:00. Aanvang terugreis: 15:00. Als je mee wil, ben je van harte welkom. Ik woon in de omgeving van Oss.
|
|
|
BdB
|
Welkom, Sorry helaas moet ik werken, hopen dat de wind blijft staan voor aankomend weekend.
|
|
|
alvere
Geen avatar
|
Hallo, zit momenteel op ameland Ga straks de kite maar weer uitlaten. veel plezier op b-dam of zandmotor. @ash nu al uitgekeken op je evo's?
|
|
|
Karst71
|
Hey,
Gisteren naar B-Dam geweest. Was super!
Wie weet volgende keer mensen mee....Ik kan niet zo heel vaak, maar als ik kan, kunnen er 4 man met gear meerijden (Ha, tenzij vrouw en kids meewillen).
groet,
Willem-Jan
|
|
|
ash
|
@Alvera: Veel plezier op Ameland Alhoewel de Evo's lekker varen ben ik overgestapt op de Torches.
|
|
|
|
BdB
|
Dinsdag en donderdag is voor mijn onmogelijk, vrijdag t/m zondag maar weer is kieken moet niet te hard waaien want me 7 zit in de lappenmand.
|
|
|
alvere
Geen avatar
|
Zit te kijken voor zaterdag, old village. Is de laatste keer wel goed bevallen daar. Wat heb je gedaan met je 7? Groet
|
|
|
BdB
|
Ja zaterdag zeker die kant op, was vorige keer uber vet!! Beste sessie ooit haha maandag is mijn 7 gescheurd morgen op de post en hopelijk voor het weekend wat kunnen regelen met de importeur/ shop
|
|
|