|
ash
Logs: 0 | 33 uur
|
Zaterdag ging zeker lekker, Zon en een beetje wind. Hoe meer mensen hoe meer vreugde.
@ Alvera: de weergoden hadden overigens je verzoek gehoord alleen 1 dag later, want gisteren waaide het de verzochte 7 knp meer. Bij mij thuis was er de hele dag geen wind, maar op de slufter waaide het echt goed.
@ Marie Anne: Beterschap en hopenlijk ben je weer snel hersteld, zodat je volgende keer weer mee kan.
Jullie hebben zondag wat gemist.
|
|
|
BdB
|
@ash zondag was top, niet op de slufter geweest maar op schell was heerlijk. Woensdag maar weer op pad is even een begin maken met wat downloop werk en unhooked varen,
dat freestyle is toch wel vet haha
|
|
|
alvere
Geen avatar
Logs: 0 | 16 uur
|
Fijn dat jullie zondag lekker hebben kunnen knallen. Zaterdag was idd gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. @BdB hoe gaat het met je kite? en niet te snel gaan met je tricks, anders hou ik je niet bij
|
|
|
BdB
|
Kite is weer heel, gister lekker mee zitten rammen, morgen maar is richting het noorden meer liefhebbers
|
|
|
BdB
|
wakker worden weer mooie voorspellingen heb het hele weekend tijd wie nog meer????
|
|
|
|
BdB
|
Zaterdag/ zondag playa of gaan we ergens anders heen?
|
|
|
|
BdB
|
Lijkt me top, is kijken of er genoeg wind is om wat loops te maken
|
|
|
|
BdB
|
Met kiteloop ja...... Hoelaat en waar
|
|
|
|
ash
|
zijn jullie nog wezen kiten. Hoe was het. Gaat er morgen nog iemand naar het hope noorden om te kiten.
|
|
|
BdB
|
Vandaag was nix, uurtje thuis op de plas gevaren. Waar wil je morgen heen?
|
|
|
|
BdB
|
Twijfel tussen mirns en schellinkhout of wijk aan zee. De laatste 2 mooi te combineren met familie bezoek. Zal zo de windvoorspellingen is bekijken voor morgen
|
|
|
ash
|
wijk aan zee 19-24 knp mirns 17-24 knp schelli 15-20 knp
Ga even thee drinken. kom zo terug.
|
|
|
|
BdB
|
Mirns, gaat hem worden wie nog meer..
|
|
|
|
ash
|
Mirns is ok.
waar kunnen we afspreken dan. moet ik jou oppikken of spreken we b.v. ergens in nijmegen of bij de MC donnalds in Beuningen af. Gaat Alvera niet mee.
|
|
|
BdB
|
Ash, wijk is ook goed wat jij wilt alvera gaat niet mee volgens mijn. Ik woon in Cuijk, dus weet niet wat handig is. Voor werk spreken we altijd af op de carpool bij de A12, A50 bij arnhem. Marie-anne wel volgens mijn...?
|
|
|
ash
|
de carpoolplaats aan de europaweg bedoel je. dat is goed Schikt het om 9 uur daar? heb MarieAnne net ge-SMS of ze meegaat.. Maar als de windvoorspellingen morgenvroeg slecht zijn dan beter thuisblijven.
|
|
|