|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Is een zeil/catamaran trapeze. Bedoelt voor een compleet andere ondersteuning als bij het kiten. Afrader, ik heb jaren een dergelijk vest gehad
|
|
|
wazzaah
|
Nee hoor is kite trapeze, staat erbij
|
|
|
Morres
|
Iemand nog een mooie trapeze? Wat doe jij altijd op zaterdagavond?...iets met donkere kamers, mannen en olie?
|
|
|
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Denk dat het erg tegenvalt....dit is oud en zo enorm groot....enorm trage bak.... Had ooit een 16m AeroII, maar de lowend daarvan was minder dan een 2 jaar nieuwere 12....
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Denk dat het erg tegenvalt....dit is oud en zo enorm groot....enorm trage bak.... Had ooit een 16m AeroII, maar de lowend daarvan was minder dan een 2 jaar nieuwere 12....
Mja maar toch is het 21m he...
|
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
hij heeft dit in 2009 gekocht wil niet zeggen dat ze ook uit dat bouwjaar zijn
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
RRD type Six, kite uit 2004
Ad vd 2006 Torches is aangepast, er bestaan toch nog eerlijke verkopers.
|
|
|
geloof68
|
Was dat de RRD-met-de-ritsen?
|
|
|
wazzaah
|
2005 komt die type6, prima kite als je goeie bar er bij hebt. type7 en 8 waren stukken minder.
Door de rits open te zetten verander je het profiel van de kite en krijg je hogere highend (dat was het idee igg)
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Misschien niet helemaal het goede topic hiervoor, maar er zijn wat gelijkenissen. http://link.marktplaats.nl/702116895Volgens mij weet deze gast niet echt waar hij mee wil beginnen. Heb hem daarom dus ook een e-mail gestuurd daarover. Als meer mensen dit ook doen, komt het misschien wat beter over.
|
|
|
geloof68
|
Misschien niet helemaal het goede topic hiervoor, maar er zijn wat gelijkenissen. http://link.marktplaats.nl/702116895Volgens mij weet deze gast niet echt waar hij mee wil beginnen. Heb hem daarom dus ook een e-mail gestuurd daarover. Als meer mensen dit ook doen, komt het misschien wat beter over. We kennen natuurlijk wel een Marc. Heeft tie misschien nu een andere uitvalbasis?
|
|
|
|
geloof68
|
Mooi om te zien hoe die kite erbij ligt. Het boardje heeft een veilig lengte.
|
|
|
|
|
|