zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Doe mij er ook maar 2 ...had de vorige ook besteld ...maar op mijn huidige board ontbreken ze nog
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He verrek deze post heb ik effe over het hoofd gezien Ik heb er volgens mij nog eentje liggen maar er kan er nog wel eentje bij hoor Ik zit op ruim 6.000 post, wat zijn mijn kansen ???? Slap lulluh ben je goed in ja
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Bij deze is het eerste gedeelte van de wedstrijd gesloten, tot vrijdag 23 november kun je alleen nog inschrijven voor de loting.Bestellen kan natuurlijk altijd nog: 2 stickers voor €1,- 5 stickers voor €2,-Stuur een mail naar evan@kitehigh.nl met je naam, adres en het aantal stickers om ze te bestellen. De volgende kitehigh-verslaafden alvast gefeliciteerd met hun 2 stickers!Er wordt zo snel mogelijk contact met jullie opgenomen: 1 - feddomw 2 - Morres 3 - Gewoon_Mart 4 - Lude 5 - Eagle-Jan 6 - @loha 7 - hijo del viento 8 - Parkie 9 - JB - BEST rider 10 - On the Loose 11 - FlyingHigh 12 - Ride 13 - markus 14 - @LaurenS 15 - Vinni 16 - PieNO 17 - Hard2Handle 18 - Haring High Richardt 19 - zwafra 20 - Teigetje
|
|
|
Ocean-Limbo
|
doe mij maar een setje van 5
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ai, net te laat om er direct 2 te winnen Limbo. Maar mail even a.u.b. (PB mag ook) en vergeet je adres voor op het "factuur" en envelop niet!
|
|
|
martimor
|
ik ook te laat, zie het nu pas ik wil me ook graag aanmelden voor de loterij
|
|
|
BdB
|
+1 voor de loterij, en schaf er graag 2 aan
|
|
|
geloof68
|
Het is een echte hype aan het worden. 't Zou me niet verbazen als binnenkort de eerste foto van een KH-tattoo geplaatst wordt.
Wat doen jullie met die stickers? Ik kan alleen de vuiliskliko bedenken om die van jezelf gemakkelijker te herkennen tussen de medekliko's, maar die van ons is al ondergestickerd. Mss een topic met geplakte stickers aanmaken of hier posten.
|
|
|
|
Langbeest
|
Heb ze gewoon maar besteld
|
|
|
Evan
Administrator
|
Iedereen maakt nog steeds kans om een van de overige 20 stickers te winnen, inschrijving sluit pas op vrijdag 23 november!
|
|
|
|
wokmonster
|
doe mij er ook maar twee, beetje me auto's pimpen
|
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Ik schrijf me bij deze nog wel even in voor de loting, en als ik niet win dan bestel ik ze wel. Cool voor op het board.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Zo, net grofweg 150 stickers op de bus gedaan: 17 winnaars, 15 bestellingen en wat voor de moderators. Als PostNL meewerkt heeft iedereen die mij voor vanmiddag 14u zijn adres gestuurd had de stickers morgen in de bus.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Het is een echte hype aan het worden. 't Zou me niet verbazen als binnenkort de eerste foto van een KH-tattoo geplaatst wordt. Dan gaat het er natuurlijk ook om waar precies
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
In het vervolg nog vaker kitehigh bekijken Jeroen Maar wie weet win je er 1 vd 20 in de loterij aanstaande vrijdag.
|
|
|
|
|
Morres
|
Thx Evan, erg coole actie zo!
|
|
|
Langbeest
|
Stickers ontvangen, top geregeld thx we gaan plakken.
|
|
|