@loha, thanks! Ja de camera liet ons een beetje in de steek die dag, verkeerde hoek, druppels ... Maar wat wil je met al die regen. @PieterK, jazeker Dacht het kan wel, achteraf misschien beter handschoenen aan gedaan.
@niels195 Ik heb echt goed gekeken, maar doordat de camera te ver naar links stond zijn alle dingen die ik van andere mensen heb bekeken niet goed gefilmd. A.s. weekend proberen we het gewoon nog een keer Kom je dan weer? @Dennis, dank je, was jij er ook?
@EddyC, goed, blijf van mening dat je daar de beste golven hebt. Maar dan ga ik liever meteen voor een downwinder van Ter Heijde naar Scheveningen, dit was gewoon een dagje blazen op vlakwater
Dus als ik een aantal kites van het strand pik, en de autoriteiten komen er niet achter, dan is het goed?
Er zijn regels en veel te veel kiters op de paar spots die legaal zijn. Met dit soort uitingen hier helpen we niet mee de spots open te houden, of uit te breiden!
Het stuk waar je langs de haven gaat blijf ik dusdanig ver op zee dat ik daar geen problemen mee ga krijgen. En die afstand van de kust is ook echt wel nodig, blijf wel uit de buurt van die rotsen!
Of mag je nu ineens niet meer op open zee kitesurfen?