heb nooit ergens les in genomen en mezelf kennende zal ik dat nu ook niet gaan doen.
Drie opties:
- je bent een troll. In dat geval: don't feed the trolls
- je bent slecht op de hoogte van hoe onwijs link het is om met die oude zooi te gaan kiten, laat staan zonder dat je les hebt genomen. Dat kan gebeuren, je bent zeker niet de eerste. Doe jezelf een plezier, en neem zelfs met je jarenlange vliegerervaring een les. Dan pak je het sneller op en ben je geen gevaar voor jezelf of anderen.
- je bent bijzonder eigenwijs en gaat zelf aanklooien, ondanks de gevaren. Ik snap ook niet hoe je met je jarenlange ervaring en het feit dat je weet dat een stokoude 18m sleurhut absurd is voor jouw 66kg, toch "er tegen aan bent gelopen". Al kreeg je ze gratis, er is niet mee te varen.
Jouw idee om ze om te ruilen kan je vergeten, ze zijn letterlijk waardeloos. Ze hebben geen enkele financiele waarde.
Board klinkt als een Jaime Pro en is prima voor jouw gewicht, overigens. Flikker die andere zooi weg, koop een goede 5/3 en een trapeze en een 2009 of later 10m kite, kan je vanaf 16kn lekker gaan oefenen. Nadat je van een goede instructeur een les hebt gehad over de materialen en hoe je moet gaan varen. Ik zou lekker bij Ed gaan praten.
Verder leesvoer:
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=48106.msg684869;boardseen#newEn elk onderwerp onder (bijna)-ongelukken....