|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Op de site staat niks over daglid worden, enkel dat je een hesje moet dragen welke je tegen €30,- borg kunt afhalen bij de club. Om voor het clubgebouw te kunnen kiten moet je veilig zelfstandig kunnen oefenen. Zorg er dus voor dat je voldoende lessen hebt gehad en je zeker van je zaak bent. Als je lid wilt worden om te windsurfen, golfsurfen of SUPpen hoeft dat niet.
Tijdens het kiten zul je een verenigings-hesje (lycra) moeten dragen. Die kun je tegen de borgkosten van € 30 afhalen bij de bar in het clubhuis. Heb je voor de rest vragen of wil je kennis maken, loop gerust binnen.http://www.ksnoordwijk.nl/regels-strandPS. dit weekend zal het geen probleem zijn zonder hesje in heel Noordwijk vanwege het KBO
|
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Lekker naar langevelderslag (paar km ten noorden van noordwijk) gaan is gratis/geen gezeur iedergeval en op winderige dagen altijd een paar kiters en met mooie golfjes golfsurfers parkeren kost 2 euro voor heel de dag.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ok, goed om te weten...maar als ik nou niet voor het clubgebouw ga kiten?
Net als op elk strand die je je aan de kitezones te houden.
|
|
|
Calimero
Logs: 0 | 342 uur
|
Uiteraard Evan!
T voordeel van Noordwijk zelf, dus nabij de kiteschool, is dat daar het gehele jaar de honden op het strand mogen (ja we hebben een hond) en dat er leuke terrasjes bij de strandtenten zijn. Die combi zoek ik dus langs de kust!
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hoe zit dat nou bij Beachbreak (Noordwijk Noord) dan? Ik dacht dat daar alleen ontheffing is voor kitelessers, en vrij kiten niet is toegestaan. Hoe zit dat?
|
|
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Op de site niet echt duidelijk aangegeven kan altijd even bellen natuurlijk, maar zoals ik eerder zei Langevelderslag is perfect je mag er met je hond komen je kan er goed eten en drinken als je wilt en altijd wel een kiter die je kite wilt launchen.
|
|
|
|
rocket man
|
Neem het zekere voor het onzekere en ga naar Langevelderslag, daar is vrij kiten toegestaan.
|
|
|
jleeuw
Geen avatar
|
Wel met broek uit dan kiten he! is naaktstrand daaro lees ik net.
|
|
|
|
|