zit nu in cabarete - kitebeach bijna vlakwater ondanks diep of wachten op eb als t kan
. in de winter is het strand breder. lessen bij stefan - kitexcite, gebruik helm met communicatie apparatuur. in dec/jan ga ik weer.t/m april kan je daar terecht.
hier kan je supervision/kite buddy rechtstreeks voor 500 peso of 10 usd per kite sessie. genoeg jongetjes aan het strand die elkaar concurrend en goed upwind kunnen varen. hij doet bijna alles voor je, kite pompen, oplaten, wel even checken. voor je terug lopen 'walk a shame' als je nog geen upwind kan varen, rescue, jij kan je energie vnl aan kiten besteden. sommige geven nog tips als je verkeerd deed.
als je via stefan een kite buddy huurt, kost je 15 usd per uur.
bij het lessen kan je de prijs afdingen, 10 usd minder als je eigen kite buddy regelt.
kamer huren voor 30 usd en kan goed goedkoop eten en drinken buiten kite beach hotel, zo voor de deur kiten. lekker veilig strand wandeling naar cabarete.
in je bikini kiten
2 jr geleden naar KV - Sal geweest, 56 kg kite maat 9, in jan eerste week was perfect, moest heel veel bodydragging doen ondanks bij ZM(zand motor) met de waterstart bezig was, dus opnieuw beginnen, 2e week wind stil.
In april terug gekomen en toen waaide behoorlijk met kite maat 6. de golven waren hoger dan mijn lengte.
moet vervoer hebben naar de kite spot, ophaal dienst van kiteschool heeft ruime marge en een keer hadden ze mij vergeten.
kite spot alleen een eet tent van mitu
wetsuit nodig, kan je beter zelf een meenemen ipv afgestanste spullen