|
|
Straight edge

|
Dank je Tom zie wel weer in Mirns van de winter hoop ik
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
balen zeg! beterschap!
ik ben wel benieuwd, hoe zit het met de medische kosten? had jij zon sportverzekering?
|
|
|
|
Straight edge

|
Sportvezerking is alleen asn derde niet voor je zelf ziekenfonds dekt wel hoop ik
|
|
|
Big Vin

|
Je normale zorgverzekering dekt dit gewoon hoor.
|
|
|
|
Straight edge

|
Vallt mee Marc heb mijn eerste meters all weer gekite voor het gevoel hou ik mij nu voorlopig rustig Volgende week scan waarschijnlijk hebben mijn kniebanden ook een dreun gehad moet ik mabay weer onder het mes
|
|
|
|
|
|
Straight edge

|
Neeh heb ik niet kan er weinig tegen doen ook lijkt mij bar is van 2013 dus ja krijg mijn been er niet mee terug maar goed ben blij dat dit alles is.
|
|
|
bikiniisuit
Geen avatar
|
Beterschap, zit je aan de pijnstillers?
Op het moment dat je je realiseerde dat je lijn gebroken was, had je nog tijd om te reageren (denken)? Of lag je al meteen tegen dat hek aan? Was je alleen aan het kiten? Geen getuigen, helemaal niemand??? Als t je nog een keer zou overkomen, wat zou je anders doen?
Als je materiaal nog geen jaar oud is, zou ik graag willen weten welk merk dat is. Heb je de bon nog? Als ik jou was zou ik een ingebrekestelling en aansprakelijkheidstelling sturen aan de winkel en het moederbedrijf dat de kites maakt. Dit doe je niet alleen voor jezelf, maar ook voor de generatie kiters na jou. Slechte lijnen, dat kost je je lijf, je leven. Voor rotzooi heb je niet betaald, of was alles 2e hands?
|
|
|
Dobbelsteen
Geen avatar
|
Amai, bar geknakt? Dat zijn wel immense krachten die hier meegespeeld hebben  .
|
|
|
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
|
Vallt mee Marc heb mijn eerste meters all weer gekite voor het gevoel hou ik mij nu voorlopig rustig Volgende week scan waarschijnlijk hebben mijn kniebanden ook een dreun gehad moet ik mabay weer onder het mes
Het topic was al wat ouder, ik mis ook wel eens wat.  Gelukkig dat het beter gaat, wel zeur dat je misschien nog een keer onder het mes moet.
|
|
|
Straight edge

|
Kijk lijn braak was 3 meter van dat hek richting kust was ik een meter veder was er 60 m om mijn saftey te trekken . Ben all van de pijnstillers af . All lang .
11de onder ga ik een scan hoop dat het mee valt . Valt het mee zien jullie mij weer op het water de komende tijd .
|
|
|
Local
Geen avatar
|
De bar van blade ziet er via de website wel stevig uit, paar dagen geleden toevallig eens bekeken de universele lijkt een beetje boog vorm in te zitten. Ik heb ook wel een bar gebroken kreeg toen alleen een losse bar gestuurd. Depower, lijnen en bijna heup trapeze totaal versleten naja alles kan en gaat natuurlijk een keer kapot. hehe moet je er natuurlijk niet dit mee doen: 
|
|
|
|
Straight edge

|
Ik mag weer opnieuw op tafel chips zooi , of mank blijven lopen en rotatie fout in het been. Nog 12 weekjes wachten voor dat ik weer op het water mag grr
|
|
|
|
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
|
Ik mag weer opnieuw op tafel chips zooi , of mank blijven lopen en rotatie fout in het been. Nog 12 weekjes wachten voor dat ik weer op het water mag grr
over 12 weekjes dan is het weer mooi kite weer! sterkte en beterschap.
|
|
|
Morres

|
Nou je treft t lekket,maar ik mis het denk ik,maar was een niet werkende qr het probleem?of te weinig afstand? Succes, alweer 
|
|
|
bikiniisuit
Geen avatar
|
Betaalt je verzekering alle ziekenhuiskosten?.
Ben de afgelopen dagen toch echt geschrokken bij vergelijking v polissen bij independer. Sommige polissen hebben geen contracten met ziekenhuizen die bijv spec hart problemen behandelen, of als je een klap op je kaak krijgt, geen kaakchirurgie aanbieden in het basis pakket.
|
|
|