Ideeën voor het opvouwen van Crossbow?

Bahjaat

Geen avatar

Mei 21, 2006, 05:26:23
edit2Rapporteer  
Ik ben benieuwd of iemand wat tips heeft voor het opvouwen / inpakken van de crossbow. Ik ben er nog niet helemaal uit. Jammergenoeg heb ik 'm nog niet netjes in de tas gekregen zodat ik de bovenkant van de tas niet hoef te gebruiken.
Misschien doe ik het iets te voorzichtig misschien.

Ik vouw nu de 2 zijkanten op de 1ste tube en rol 'm verder op naar 't midden. daarna de beide kanten op elkaar en in 3en opvouwen in de tas. Maar komt nog boven het onderste gedeelte van de tas uit.
slufterhufters.com

Antwoord #1 Mei 21, 2006, 13:49:19
edit2Rapporteer  
Vouw je hem 4x op.
KiteDemon

Antwoord #2 Mei 21, 2006, 14:24:30
edit2Rapporteer  
Volg een origamycursus!! schater
brutus1

Antwoord #3 Mei 21, 2006, 17:47:47
edit2Rapporteer  
Als je hem gewoon opvouwt zoals je hem krijgt passen er wel 2 in de tas! Platleggen, LE omvouwen naar binnen zodat de kite mooi vlak ligt. Eén kant de tip pakken en op de tip aan de andere kant leggen (kite ligt nu één keer dubbel gevouwen met als vouwlijn de middelste strut. Nu de beide tips op gaan rollen in stukken van zo'n 25cm naar de middelste strut toe, dan houd je een lang pakket over wat smaller is dan de tas, dit in drieën vouwen et voilá, past makkie in je tas. Onnodig te zeggen dat je de ventielen open moet laten lijkt me.
michiel v geel

Antwoord #4 Mei 21, 2006, 23:38:42
edit2Rapporteer  
le dopje los dubbel vouwen en vanaf de tips beginnen te rollen
Bahjaat

Geen avatar

Antwoord #5 Mei 26, 2006, 06:24:18
edit2Rapporteer  
Ik ga het de volgende keer proberen jongens. Het was me de laatste keer weer niet gelukt om het een beetje relaxed die tas in te krijgen. Ik laat van me horen.
Claudia

Antwoord #6 Mei 26, 2006, 14:59:44
edit2Rapporteer  
Gek, vind hem juist altijd zo makkelijk in de tas passen. Doe het op dezelfde manier, bridles erin leggen, tip omvouwen en dan oprollen. Soms eerst dubbel inderdaad. Dan na oprollen in 3en vouwen. Past ie prima hoor, zonder stukken van de tas open te ritsen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.