Idefixe
|
volgens watersportweer en teletekst 707 kunnen we morgen weer aan de bak teletekst 707: WIND: zuidelijk 5-10 kn, geleidelijk toenemend naar zuidwest 10-15 kn. Langs de kust en op het IJsselmeer zuidwest 10-15 kn, toenemend naar 15-20 kn, tijdens frontpassage enkele kn meer. Bij buien uitschieters 25-30 kn. Na frontpassage tijdelijk ruimend naar west en landinwaarts afnemend naar 8-13 kn.
|
|
|
|
Idefixe
|
voor Mirns is het nu een flink stuk minder geworden. Dat wordt dus inderdaad Wijk vanmiddag gewoon weer bagger dus
|
|
|
|
|
Idefixe
|
vandaag toch nog even 2 uurtjes op het water geweest : lelystad . Was wel niet de optimale richting maar goed, ik heb gevaren en dat telt [edit] het zou morgen zo maar eens kunnen gaan waaien @ Mirns [/edit]
|
|
|
|
Idefixe
|
ach, zal wel weer zo'n dagje voor de 13m worden dan
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ja jij je 13m zet ik mijn 18m X3 op ik denk dat we daar dan net genoeg aan hebben of niet Tom
|
|
|
Bummer
|
Zou mijn 16m Raven3 genoeg zijn voor donderdag?? Twijfel nog een beetje...............
|
|
|
Idefixe
|
Probeer er morgen vroeg te zijn. Ziet er naar uit dat het voorlopig alleen morgen nog echt waait.........
|
|
|
Gj
|
windguru pro geeft aan dat er om 5 uur het hardst waait, sochtends ZW draaiend naar NW..
|
|
|
kitepower07
|
Ik ben waarschijnllijk ook weer van de partij, of Mirns, of Workum. ff afwachten nog.
Hoop alleen niet dat die prutser met die vegas04/05 16m2 er weer is. Allerjezust wat heeft die gast de afgelopen dagen debiel lopen kloten.....
|
|
|
Idefixe
|
wie morgen, hoe laat aanwezig? Ikkie ben er wsch wel vroeg dan
|
|
|
Jordi_1990
|
9:00 vertrek uit zuidlaren, ik gok om 11:00 mirns uiterlijk. met gj en martij
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik ben pressent hoe laat krijg je nog te horen want die met me mee gaat probeer ik te bellen maar neemt niet op ik post wel ff PBtje oke
|
|
|
sjef
|
Wat een chille dag op mirns net zo mooi!!!!
Net zo moe!!!!!!!!!
|
|
|
|
Jordi_1990
|
das war ganz schon! met die tollende cabrinta's en aanvallende f-ones! (lekker zo'n revolt op je kop...)
|
|
|
|
FonezzzZz
|
Super dagje gehad! @ idefix.. ik had toch de pomp sochtends weer terug gelegd bij je spullen na het lenen?
|
|
|
Idefixe
|
ik had toch de pomp sochtends weer terug gelegd bij je spullen na het lenen?
YUP Ik heb 'm daarna ( nadat iemand anders hem even had geleend en op het gras heeft laten slingeren) in de tas opgeborgen. Helaas aan het einde vd dag: pomp weg. Overigens : nice loops F-onezzzz
|
|
|
Gj
|
Dikke vette dag! nog excusses voor de kite tom!
|
|
|
Idefixe
|
shit happens
|
|
|