Afstelling North Vegas

NKB xtreme

Geen avatar

Maart 08, 2007, 01:48:22
edit2Rapporteer  
Ik heb een vraagje: hoe kan ik het beste mijn North Vegas 2006 9m met mijn 5th element bar afstellen zodat ik de maximale power eruit haal en hij de beste vaar eigenschappen bezit. Ik heb op gezocht op deze site maar nog niet duidelijk antwoord op mijn vraag gevonden dus ik hoor graag van jullie!

Groet Maarten ThumpsUp
Luko

Antwoord #1 Maart 08, 2007, 02:08:57
edit2Rapporteer  
gewoon de kite op zijn snelst zetten en de stuurlijnen vrij strak, en de vijfdelijn niet te strak zo los dat ie niet flappert.

moi
MrRippey

Antwoord #2 Maart 08, 2007, 04:57:58
edit2Rapporteer  
De stuurlijnen op zijn snelst zetten idd, buitenste bevestigingspunt. En je depowerlijnen op de achterste bevestigingspunt, dus verste af van je leaning edge.

Succes ThumpsUp
diederik.,
Gast
Antwoord #3 Maart 08, 2007, 16:01:21
edit2Rapporteer  
afstellinig moet zo zijn:

Als je je kite vol powered (zo dat hij maximale power heeft maar niet gaat stallen) moet je strap openstaan en je bar bijna helemaal aangetrokken (tot ongeveer 5 cm vanaf je chickenloop). Op die manier kan je ook unhooked varen zonder stallen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.