Alferink
|
hwuuu, "timmuh" wtf.
......alferink toch?
Ajoh dat is nog zo'n Whoeshwind idioot. Die lijpo heeft wel een 8...
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Wat een wind Nu zit ik een keer thuis naar buiten te kijken . Hoe was jullie dag en waar blijven de actie foto's & filmpjes?
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Sowiejo! Helaas kan ik vanavond niet...hoop dat het morgenavond toch iets minder is....en anders kan ik donderdag nog gaan...
@RP: heb je al enig zicht op je plannen voor donderdag?/
|
|
|
Lex
|
was heel bruut, wind stuk harder dan zondag, zwaar overpowered en ECHT hoog gegaan, 12 meter moet zeker gehaald zijn. Morgen ben ik er niet bij, moet me 12 naar farla brengen die gewoon opgepompt op het strand lag en opeens boem zei.
|
|
|
thomasr
|
@lex: das zwaar klote voor je man! donderdag zal een heerlijke dag worden voor de 12 denk ik! mja jij hebt niks te klagen verder film? foto's? op dat het volgende week een weekje zon en wind wordt, dan zit ik in zeeland..
|
|
|
Lex
|
hehe, donderdag ben ik er gewoon bij me de 12, morgenochtend brengen en middag weer ophalen, top service van farla!
|
|
|
thomasr
|
serieus!? das ook retesnel dan! misschien tot donderdag! jij gaat zeker te weten playa he? niet bdam ofzo voor één keertje? (mijn ouders zijn anti-playa, misscien slufter wel maar dat vinden ze ook niet veel om gewoon te 'zitten')
|
|
|
Lex
|
nee, voor de rest van de fam is playa het relaxt, ik zelf vind de sfeer daar ook een stuk relaxter dan op de dam, dus ja of playa of ik blijf thuis haha.
|
|
|
Alferink
|
Ik ga zo naar slufter met fototoestelletje, ff kijken of er nog wat kiekjes te schieten zijn.
|
|
|
nickson
Geen avatar
|
Is het vanavond mogelijk met een 12 te vare
verantwoord antwoord
|
|
|
|
Lex
|
NEE. Heb je wel les gehad? Aan je vraag te zien niet, doe jezelf en andere een lol en ga dat eerst even doen.
|
|
|
nickson
Geen avatar
|
Ja ik heb les gehad, ken ook kiten alleen alle betrokken weer sites geven vaak wat anders aan. Heb alleen een 12 en heb wel vaker met harde wind gevaren en vraag me af of het nu egt te hard is of niet.
|
|
|
nickson
Geen avatar
|
Maar ben wel zo iemand die altijd vraagt aan andere die wel de kennis hebben
|
|
|
|
|
Mriek
|
Ik geloof dat ie het nog meent ook... Wie belt 112 vast??
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ik geloof dat ie het nog meent ook... Wie belt 112 vast??
dit is echt niet te geloven, moet toch een grap zijn ofzo?
|
|
|
Mriek
|
Ik ga straks lekker met popcorn bij m'n raam zitten, kijken of ik 'm over zie vliegen hier in Utrecht
|
|
|
thomasr
|
@nickson, het was van niemand lullig bedoeld ofzo van de anderen, maar ik blijf met mn 9m zelf thuis vandaag en morgen, bovendien is 1 blik naar buiten inderdaad voldoende te beseffen dat het niet echt 12m weer is vandaag.
logisch dat je graag wilt kiten, maar dit is onverantwoord! doe kitesurfend Nederland een lol en zorg niet voor het zoveelste ongeval waardoor het kiten in een kwaad daglicht kan worden gezet door de media.
serieus man, doe het niet
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Niet 112 maar 09000111 kustwacht & trauma heli.
@Tarifagirl hoe kan je popcorn eten en bij het raam gaan zitten? Naar het strand en fruitlopen met je kite.
Natuurlijk kan lex met z'n grote kite een maat ging 16m check die aerodynamica eens:
|
|
|
Mriek
|
@Tarifagirl hoe kan je popcorn eten en bij het raam gaan zitten? Naar het strand en fruitlopen met je kite.
Nopes, ga ik zo hier in het park doen...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En, hoe was het vandaag? Zojuist mijn trouwe, maar al 6 maanden ongebruikte 12m2 Rhino07 verkocht, aan iemand de hem hopelijk wel gaat gebruiken. Wel met weemoet, want het was een heerlijke kite voor weinig wind :'( Zo, eerst een 7m2 erbij kopen, en dan misschien de 9m2 vervangen door een 10m2 Ik hoop dat het morgen minder los gaat als voorspelt, dan misschien nog een avondsessie. Op dit moment is de wind behoorlijk gaan liggen, dus een avondsessie zou goed gaan (sorry H2H, check AWD maar, ineens de grafiek stijl naar beneden)
|
|
|
Lex
|
vandaag was dus bruut michiel
|
|
|