Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@H2H Wie heeft het meeste haar van jullie twee?? Michiel heeft het meeste haar, ik scheer mijn hoofd elke week kaal, dat zie je ook een beetje op mijn avatar foto...
|
|
|
KiterHans
|
Goed morgen mede kiters, gaan er nog deze ochtend naar autostrand?
|
|
|
|
|
KiterHans
|
Sta nu op strand, nog niemand te zien, alleen een vage rode bestelbus met Pools kenteken. Wacht wel ff.
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Sta nu op strand, nog niemand te zien, alleen een vage rode bestelbus met Pools kenteken. Wacht wel ff.
hou dan maar goed je spullen in de gaten, haal alles uit je auto als je gaat varen. je weet maar nooit. gebeurt nog te vaak dat jatten.
|
|
|
KiterHans
|
Sorry geen Poolse maar Engelse mede kiters zo te zien:)
|
|
|
Ondabeach
|
See yaa op Playa nu 8,8 m/s
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Michiel heeft het meeste haar, ik scheer mijn hoofd elke week kaal, dat zie je ook een beetje op mijn avatar foto... Je kunt er natuurlijk ook over twisten waar dat meeste haar zich moet bevinden (wat zichtbaar is met wetsuit aan natuurlijk, voordat onze vriend Spoon weer een inkoppertje pakt )
|
|
|
Spoon
|
damn... maai je nou gewoon je rugmat voor mn voeten vandaan?
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Jah lekker is dat, ligt mijn wetsuit/harnas nog bij mijn ouders gvd, geen kiten vandaag dus
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Zo.......net terug van Sluf en moet zeggen dat het wel lekker was! Begint wel kouder te worden dus denk dat ik volgende keer maar weer mijn drysuit aan trek.
|
|
|
NZkiter
|
Yep, playa was ook heeeeeerlijk! Zonnetje erbij en strak windje. Soms is het toch wel fijn dat het winter wordt...wat een rust, maar een mannetje of 5 tot 10....Niet koud, zomer wetsuit is nog steeds in gebruik! OK, wel schoentjes en cap.......Heb nog goede hoop op meer van de week.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vaag, de wind was net aan volgens AWD. Hadden jullie grote maten opstaan?
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Zat ook heel de ochtend te twijfelen maar toch maar gegaan. Ik denk dat er een knoopje of 20 stond. Met de Helix 12 gevaren, wat ben ik daar blij mee!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zat ook heel de ochtend te twijfelen maar toch maar gegaan. Ik denk dat er een knoopje of 20 stond. Met de Helix 12 gevaren, wat ben ik daar blij mee! Top dat je lekker hebt kunnen varen. Zondag op Autostrand leek wel een Helix 2010 bom ontploft te zijn, wat veel van die vliegers waren er op het water. En ik meen het echt: ontzettend mooie kite hoe hij in de lucht staat. En heb al de spronghoogte en hangtime in de praktijk kunnen zien, dus ik ben reuze benieuwd Arjen
|
|
|
Ondabeach
|
Was lekker op playa.. AWD klopt de laatste tijd niet met ZW! De wind was soms wat minder maar over het algemeen een knoop of 20. Kon met m'n 12m goed varen
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Wie nog vanmiddag?? Ik weet niet of ik het ga halen maar dat ik als een junk met grote stuiters naar de bomen zit te staren is een feit!!
|
|
|
|
Gewoon John
Logs: 0 | 30 uur
|
@Hijo, ook een junk moet weten welke harddrug hij afslaat! Als ik nu al waarden zie van 28 - 38 zal het vanmiddag zeker gaan 7m weer zijn. Ik zet idd ook in op de softdrugs van morgen met een zonnetje Be carefull
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik sla vandaag over.. Maar heb wel me moeder zo ver gekregen op langs eurofun te rijden. Ik wil graag een pak kopen voor de winter (en die ik gelijk in de zomer eventueel ook kan dragen) Het liefst zo goed koop mogelijk, maar wel goed Ook moet ik Handschoentjes, cap en schientjes?!! Kan iemand misch. zeggen wat hij het beste vind.
|
|
|
|
|