|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
hahaha ik had die vraag al wel eerder van lennart verw8!!! nee gewoon doen en het ons vertellen!!! mischien mag ik ook wel 'n x van m'n vriendin!! en mischien wel altijd(maar dan is het m'n vriendin niet meer!!!hehehe
|
|
|
|
|
lennart
|
ik zal mijn vader even vragen !!!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik zal mijn vader even vragen !!!
ja moet je wel doen als je moeder er bij is!! altijd leuk!!!
|
|
|
Coen2000
|
raar dat de bijna alleen maar minderjarigeren weer reageren haha
|
|
|
Coen2000
|
Wie van jullie is wel is naar de hoeren in a'dam geweest en hoe was deze ervaring? Hoeveel koste het? Vertel al je ervaringen maar want ik wil weten hoe het is ben van plan zelf ook te gaan binnekort om eindelijk weer is een lekker potje te wippen!! Hoe bedoel je wanhopig ik begrijp dat het bij lex iedere dag raak is?
|
|
|
sjembek
|
Neem gewoon een lekkere ranzige vatsige shemale negerin. Zal je in de toekomst een hoop geld uitsparen.
|
|
|
Maurits
|
Wtf is dit voor vraag, ik weet dat dit de lounge is. Maar dit soort vragen heb ik nog nooit voorbij zien komen.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Ik vind het een gekke, maar wel interessante vraag. Al de verhalen altijd, maar echt concreet hoor je er niets over...
|
|
|
|
Passie
|
dit vind ik vies
|
|
|
Mark-Fizzer
|
De wallen is echt super lachen, kwam daar al als knaapje van 16 mijn ogen uitkijken... Zo groen als gras, weet je wel. Maar nooit echt de 'ballen' gehad om bij zo'n chick naar binnen te gaan. Daar ben ik iets te vies voor uitgevallen... Mij niet gezien, roeren in andermans kwak... Bij wijze van spreken, want ja, ik weet heus wel dat ze een rubbertje gebruiken ;-)) Wel hele mooie meiden daar soms. Vriend van me heeft een Coffeeshop in de Warmmoesstraat. Dat is ook echt super gezellig daar in de zomer met al die toeristen. Net of je je in het buitenland waant...
|
|
|
Lex
|
Wie van jullie is wel is naar de hoeren in a'dam geweest en hoe was deze ervaring? Hoeveel koste het? Vertel al je ervaringen maar want ik wil weten hoe het is ben van plan zelf ook te gaan binnekort om eindelijk weer is een lekker potje te wippen!! Hoe bedoel je wanhopig ik begrijp dat het bij lex iedere dag raak is? Nee niet elke dag, maar in ieder geval genoeg om de behoefte om naar de wallen te gaan niet hebben . Vind ik maar vies...
|
|
|
Passie
|
man. jij hebt nog nooit 'n naakt chickie in 't echt gezien man:p
|
|
|
Lex
|
man. jij hebt nog nooit 'n naakt chickie in 't echt gezien man:p
tuurlijk joh Vraag maar aan lisa.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
kitestertje
|
haahhahahahaha sorry lex, maar toen droomde je denk ik;)
|
|
|
Lex
|
haahhahahahaha sorry lex, maar toen droomde je denk ik;)
Oh sorry, we zouden het niet zeggen tegen andere....hoe kon ik dat nou vergeten :S (shame_kitesmiley)
|
|
|
Coen2000
|
viezerik ben je lex....
|
|
|
Lex
|
viezerik ben je lex....