hOe hA HeNniE
|
was lekker gister op kessie! met 3 man uurtje gevaren....enne, tja, t blijft daar vlagerig en dan....val je welis uit de lucht, pfoe wat is kopje onder dan frissssss, arghhhh
|
|
|
diesel oo7
|
Ja was inderdaad vlagerige schit gisteren zijn er nog mensen die morgen gaan? voorspelling is een beeje ingekakt om 13H 15knopen
we zullen zien we er morgen nog is
heeliks wens je een goede reis naar de sneeuw toe en zijt voorzichtig achter 2 weekjes gaan we tarifa onveilig maken
|
|
|
Kitemen
|
Pff ziet er niet naar uit dat het wat gaat worden morgen op Kessie... Aan zee ziet het er wel super uit! Kijk morgen ff als ik uitgeslapen ben of het Kessie gaat worden of stiekem toch nog even naar De Slufter rij...................
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
heeliks wens je een goede reis naar de sneeuw toe en zijt voorzichtig achter 2 weekjes gaan we tarifa onveilig maken
De reis was goed, en vandaag was top, verse sneeuw en de hele dag blue sky En het ziet er voor de komende dagen ook niet verkeerd uit. Ik heb mijn kiteje ook nog mee, dus als het nog een beetje gaat waaien, ga ik nog een veldje opzoeken Ik moet inderdaad een beetje rustig aan doen, en me sparen voor Tarifa........ Laterzzzzzzzz
|
|
|
Kitemen
|
Leeft iedereen nog?
Weekend ziet er goed uit! Aan zee dan he... Misschien zondag op Kessie ook wel alleen vet vlagerig denk ik! (Of ja weet ik zeker)
Wat zijn jullie plannen dit weekend?
|
|
|
Basjuh
|
morgen naar spanje tot dinsdag.............boarden in de sierra nevada. Volgens mij kanik beter ook mijn kite spullen meenemen gezien de wind..............
Rikkie zit op texel en mag het wad niet op.............
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@Basjuhen (R)ikke, Veel plezier op jullie vakantiebestemming en doe geen domme dingen .....
@Mauriceke, ik ga dit weekend niet naar zee, isme te koud.Mss welnaar Kessie. Kijken wat de wind doet.
|
|
|
diesel oo7
|
@ basjuh veel plezier daar in de sneeuw
top om te horen dat er met deze temp toch nog plannen gemaakt worden om te varen
ik zelf ga vandaag naar de importeur van f-one om weer wat nieuw speelgoed op te pikken en ik krijg de primeur om het TX 2009 board als eerste te testen. dit board gaat mee voor een lekkere testsessie op Tarifa volgende week maar ik denk dat ik hem morgen op kessie ook even kom testen dus mensen die ook de eer willen hebben om als eerste een 2009 board te testen kom gerust naar kessie
cee you all
|
|
|
Kitemen
|
Denk dat ik morgen in de middag ook wel even langs kom bij Kessie. Maar eerst even flink uitslapen...
|
|
|
Parkie
|
Vandaag laatste dag in de sneeuw, en kom morgen weer richting huis. Dus zal niet op tijd thuis zijn voor een Kessie-sessie......... .... krijg de primeur om het TX 2009 board als eerste te testen. dit board gaat mee voor een lekkere testsessie op Tarifa volgende week
Heej pikkemans, had je niet ff die nieuwe acid kunnen regelen............
|
|
|
diesel oo7
|
@ Heeliks die accid had ik ook graag mee gehad maar die zijn er nog niet Die TX is het eerste board van 2009 wat er was ziet er wel vet uit Ben benieuwd wat je er van gaat vinden En die accid regelen we nog wel een keer. @ Maurice check je pb
|
|
|
diesel oo7
|
zo ga nu even de koude trotseren en even de Tx testen op kessie zij er nog die de koude durven te trotseren? Ben en Andy zuller er ook zijn dus Hoe Ha Hennie jij komt ook wel even he
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Ben en Andy zuller er ook zijn dus Hoe Ha Hennie jij komt ook wel even he heb de ukkepukken dit wiek. heb even gedacht om met ze te komen kijken, maar die gure oostenwind gun ik ze ook niet. have fun en laat ff weten hoe t was!!
|
|
|
diesel oo7
|
zo toch weer even gevaren lekker windje en de zon alles lekker warm behalve je handen het is me toch een beleving om te kiten terwijl je lijnen bevriezen nu lekker op de bank opwarmen
|
|
|
|
Kitemen
|
Hey ff een vraagje he. Waar kiten jullie op Kessie met oosten wind?? Ik was gister nog ff daar, wel pas om 3 uur, en iedereen was al weg. Wilde wel alleen gaan (had toch me vriendin bij me dus die kon me wel redden als er iets was, of niet...)maar vond het een beetje niks met de wind aflandig...Ben nog ff een rondje gereden maar vond geen plaats om op te stappen met aanlandige wind. Dus waar met oosten wind?
|
|
|
diesel oo7
|
@maurice
je kan met oostenwind vertrekken aan de eerste slagboom bij het nieuwe opgespoten stuk
@ iedereen
we vertrekken vanmiddag met 4 limbos richting Tarifa de voorspellingen zijn niet zo goed dus misschien dat we vanuit Malaga toch nog een andere spot in de buurt zoeken met meer wind de limbos gaan de spaanse wateren onveilg maken we houden jullie op de hoogte
en have fun hier
|
|
|
Parkie
|
we vertrekken vanmiddag met 4 limbos richting Tarifa
Herstel, 1 limbo met zware griep............er zijn er 3 overgebleven. Have fun bro's
|
|
|
Kitemen
|
Veel plezier jullie daar in Tarifa!! Ik duim voor jjullie dat er meer wind komt!!
Iemand ma,di of woensdag vrij?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
dinsdagmiddag ziet er goeduit voor Kessie!!
|
|
|
(R)Ikke
|
@ Loek:
Welk album van toto is dat, welke je mij hebt laten horen vorige keer. Live album.
Doei
|
|
|
(R)Ikke
|
BAS? Gaan we een mountainboard bouwen??
|
|
|
Kitemen
|
Is er iemand die kan dinsdag, woensdag of donderdag?? Naar zee of Kessie..
|
|
|
diesel oo7
|
het is hier helemaal top gisteren tussen 30 en 40 kn
vandaag al 2 lekkere sessies gehad
|
|
|