daan
|
wat een knapies gewoon lekker rustig blijven zitten echt weer domme duiters
|
|
|
Lex
|
|
|
|
|
martijn
|
phoe, hij heeft geluk dat hij een stuk het water in was gelopen, anders was hij vol op die stijger geklapt. en zn maatjes blijven maar kijken en lachen
|
|
|
Idefixe
|
Net te snel (ver)oordelen! Uit de tekst van het filmpje is duidelijk dat de filmer het er niet mee eens is dat deze vlieger de lucht ingaat. In het begin wordt er gesproken over de grootte van de vlieger . Eerst conclusie het is een 15 naderhand wordt dit bijgesteld naar een 14m. Vervolgens de opmerking van de filmer: Wow, ik zou die Tüte ( zak / vlieger) nu echt weer neerlaten/landen. Er komt blijkbaar een kennis van de filmer aangelopen en maakt de opmerking: - Jij wilt zeker de laatste minuten van zijn leven meemaken? antwoord van de filmer: -ach iedereen moet ( blijkbaar) een keertje (wakker) geschud worden......... - Hij zal er spijt van krijgen
terwijl er geconstateerd wordt dat het fout gaat maakt iemand de opmerking: - hij heeft toch een 5e lijn? De filmer vraagt : -wie rent erheen. Vervolgens wordt opgemerkt dat de vlieger op het water ligt.
Bovenstaand is een situatie die ik maar al te vaak ( ook zelf ) heb meegemaakt. Duitser of NL maakt niet uit. Mensen zien dat het fout gaan, zeggen tegen elkaar "moet je dat zien" maar weinig mensen grijpen op dat moment echt in...............
|
|
|
|
|
michiel v geel
|
huidige nummer: i like to fly away so high!!!
puur toeval
|
|
|
|
|
|
TtHoM@s
|
Van je vrienden moet je het hebben: wat een stel mogolen, als je zijn you tube prifiel bekijkt zijn het windsurfers die dus een kite oplaten maarja das oko maar een gokje, t zou maar bij jou gebeuren zoon @#%$ die je kite op laat
|
|
|
Idefixe
|
Van je vrienden moet je het hebben: wat een stel mogolen, als je zijn you tube prifiel bekijkt zijn het windsurfers die dus een kite oplaten maarja das oko maar een gokje, t zou maar bij jou gebeuren zoon @#%$ die je kite op laat De kitesurf(st)er blijft altijd echt wel ZELF verantwoordelijk bij het starten. Overtuig jezelf ervan dat diegene die jouw kite vasthoudt WEET waar hij/zij mee bezig is! Als ik trouwens met iemand z'n kite in m'n handen sta en het duurt zo lang als in dat laatste filmpje had ik die vlieger weer op de grond gelegd...............
|
|
|
boi reuter
Geen avatar
|
ik bespeur enige opzet in de manier van het oplaten van de kite. ik denk niet dat deze jongens eenig idee hebben waar ze mee te maken hebben en dat ze zoiets hebben van die k.u.t kiters (als het surfers zijn) die kan ik s ff pakken. vooral de opmerking met een breede glimlach op het gezicht en de typische ondertoon . deed ik het zo goed? vind ik een beetje jammer ass whipe
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Ja inderdaad...wel tof dat ze in eerste instatie Willen helpen...maar zulke hulp sla ik liever over...
|
|
|
Geronimo79
|
dat eerste filmpje.. woooow heerlijk dat accent.. ik mis dat zooooow ontzettend.. straks Schuh des manitu of Raumschiff Suprise maar weer eens aanzetten.
2e filmpje.. fuckeduck.. straight like bullet
|
|
|