Idefixe
|
Ben zeer benieuwd naar de reacties van de natuur/ vogel lobby.....
|
|
|
Vinni
|
Ja, want een wakeboard baan en al die andere ''outdoor activiteiten'' hebben de vogels blijkbaar geen last van.
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
WEL JAMMER DAT IE OP HORST KOM MINDER RUIMTE OM LEKKER TE KNALLE :s
|
|
|
Vinni
|
Daar heb je wel een punt Andre, waar zal hij precies komen?
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
mmmm dat weet ik niet hoop niet precies voor onze spot :S:S:S dan krijg je dat beginnen over de baan kite omdat ze down wind varen :S dus strak gaan oppassen vinnie dat je niet op de baan kom
|
|
|
KappuhH
|
Opzich goed, als de wind dan opeens inkakt kun je gaan wakeboarden
|
|
|
onzin
|
zal lekker druk worden dan daar, je hebt al zo weinig ruimte daar
|
|
|
Yield
|
Ben erg benieuwd wie er als eerste zijn of haar kite over de tele-ski-baan heen hangt. Genoeg sensatie in ieder geval.
|
|
|
kiteandre
Geen avatar
|
mmmmm wie heb er nog een kite te koop voor 50 euro kan ik kitewake
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Als dit net zo democratisch gaat als in Zeewolde dan kan iedereen zijn spullen gaan pakken en worden de plannen van de gemeente gewoon uitgevoerd. Die hufters zijn gewoon vergeten wie Harderwijk/Zeewolde op de kaart hebben gezet Wil ff het Wolderwijd afgraven want anders breek je je nek als je aan de teleskibaan hangt..
|
|
|
Kaptain
|
Of we hebben een goed argument om de kitezone uit te breiden.
|
|
|
Idefixe
|
Ben bang dat dit uiteindelijk ten koste gaat van het kitesurfen..................
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Lekker dubbelzijdig van RGV. Wanneer je op de homepage kijkt dan zie je op de link van Strand Horst surfers en kiters op een foto afgebeeld. zie link: http://www.rgv.nl/index.php?id=61Als het idd net zo gaat als in Zeewolde dan kunnen we wel inpakken
|
|
|
kitesmurf
|
Oww, dit is oud nieuws. Speelt al jaren en de vogelaars hebben er al jaren bezwaar tegen. De waterskibaan komt (waarschijnlijk helemaal niet) bij Strand Horst ZUID, kiten is bij Strand Horst NOORD. Er zit ongeveer 2km tussen. Surfcentrum van Telstar wordt gebouwd op de scheiding kitesurfen en windsurfen en wordt behoorlijk groot, ernaast komt een restaurant. De 3 oude plee-hokken gaan tegen de grond en hier komen er twee voor terug.
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Neeeeee niet mijn fijne plee hokje!!! en dna moeten we dadelijk verder lopen... Maar wel beter dat het voor als het niet waait baantje niet op het kitestrand komt.. Ik had indd al eerder gehoord van grote veranderingen op horst...maar zo concreet nog niet..
|
|
|
Kaptain
|
Wat wel klote is met die verhuizing van Telstar, is dat in mijn ogen de surfzone zich nu ook verder naar links zal verplaatsen, aangezien de lessen en de verhuur dichter bij (of volgens mij zelfs in) de kitezone komen. Daarom leek dit mij een optie om bij RGV of de gemeente eens te polsen of we niet een uitbreiding kunnen krijgen en wel vanaf de strekdam richting Harderwijk.
Idee is wel leuk, toch......
|
|
|
naja
|
Doe mij maar lekker basic ,van mijn part een friettentje en verder alleeen maar ruimte en wind. Dat is toch wat je eigenlijk nodig heb.
|
|
|
|
Vinni
|
Toen ik er gister langs reed om naar Telstar te gaan, waren ze al begonnen met graven. Op de scheiding ligt het inderdaad al helemaal open.
|
|
|