naish raven 3 lek?

Joy.H

September 22, 2008, 01:50:43
edit2Rapporteer  
hey,
ik heb vorige week een 2 de handse naish raven 3 over gekocht van iemand van dit forum en toen ik hem ontving direct opgepomp en gecheckt.
nou viel het mij op dat bij het leeglopen de middelste strut direct mee leegliep met de LE terwijl dit volgens de naish site erop duide dat deze strut lek zou zijn?
verder leek alles opgepompt op druk te blijven.

heeft iemand hier ervaring mee? ThumpDown

daan

Antwoord #1 September 22, 2008, 09:11:27
edit2Rapporteer  
dit heb ik ook met mijn raven 2 maar dit is geen probleem alleen betekend het dat het terugslagklepje van het octopus systeem niet helemaal goed zit.
Joy.H

Antwoord #2 September 22, 2008, 10:30:50
edit2Rapporteer  
hey,
ja opzich vond ik het wel fijn want dan is die kite sneller leeg bij het opruimen.
maar toen ik zag dat dit ook op een lek kon duiden vond ik dat minder fijn Tongue
maar je kunt er dus gewoon mee doorvliegen zonder dat hij anders gaat vliegen ofzo?
Bram Wilbrink

Antwoord #3 September 22, 2008, 16:56:46
edit2Rapporteer  
pas de problem.. ravens zijn oersterk...
Je kan een keer de shit loshalen vanbinnen en naar die sluiting kijken ook een beetje vriemelen rond dat sluitklepje kan helpen maar je hebt nu nog geen probleem. Als je de LE snoeihard maakt blijft de lucht gewoon in die strut. ohjah.. oppompen en na paar minuutjes nog beetje lucht erbij is ook aan te raden, na verlooop van tijd gaat de lucht vanuit de LE naar de struts . joo wachten op wind en knallen  loser
Joy.H

Antwoord #4 September 22, 2008, 18:09:59
edit2Rapporteer  
ok thnx mensen voor de reactie's ThumpsUp ik heb mijn antwoord. Joepie
nu nog hopen op wind loser
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.