LE plakken, usestick of orginele bladder voor bandit III

frankite

Geen avatar

Augustus 10, 2011, 13:01:46
edit2Rapporteer  
Hi all,

Gistermiddag bij sessie op muiderberg is de bladder van mijn LE geknald en voor reparatie hoor ik verschillende opties:
* bladder plakken
* usestick bladder
* orginele bladder (via importeur)
Wat is het beste om te doen?

Het is een F-one Bandit III (2010) 10M2. Zie foto's voor de schade:
* het gat is 8 a 10 cm doorsnede, op 1 a 1.5 cm van de naad van de bladder
* van het doek is alleen het stiksel kapot, doek zelf niet.

Afwegingen:
* bladder plakken is een paar tientjes (binnen 2 dagen gedaan)
* usestick is over de 100 euro aan alleen materiaal (binnen 2 dagen gedaan)
* orginele bladder weet ik niet waar deze te verkrijgen is en op welk termijn. (iemand een adresje hiervoor?)

Ben benieuwd naar jullie ideeen!

Groet,
Frank.
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Augustus 10, 2011, 13:22:26
edit2Rapporteer  
Proberen te plakken of een originele bladder zien te vinden zijn altijd de beste opties.

Van wat ik gelezen heb over die oranje bladders van U-stick (Airtime) word je ook niet veel vrolijker van. Het spul is wel sterker dan normale bladders als het om de bladder alleen gaat, maar te stijf zodat het erg gevoelig is voor kleine gaatjes zelfs tijdens het installeren ervan al...

Lees hier maar wat ervaringen over die Orange-bladders: http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?f=1&t=2369620
Morres

Antwoord #2 Augustus 10, 2011, 13:37:39
edit2Rapporteer  
eerst garantie geprobeerd?
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #3 Augustus 10, 2011, 14:03:19
edit2Rapporteer  
Heb pas mn bladder geplakt met Tear-aid. Ging prima, 1x mee gevaren, bleef goed, daarna niet meer getest.
Het losse stiksel is wellicht een groter probleem, dat doe je niet ff zelf...
frankite

Geen avatar

Antwoord #4 Augustus 10, 2011, 23:52:19
edit2Rapporteer  
Thanks voor de reacties.

Vanmiddag nog even langs winkel geweest. Garantie gaat niet lukken; plakken wordt wel als optie gezien maar de reperateurs zijn nog op vakantie en pas volgende week weer aanwezig. Morgen ergens anders wegbrengen en hopelijk is ie snel weer klaar en blijft er in de tussentijd genoeg wind voor de 7m2!!!

Thanks!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.