Jimmy
|
He Cees, Dan heb ik nog vaker kunnen kiten afgelopen 2 weken op loog:D net terug uit egypte... en mij was nog wel verteld dat het windzeker was in de zomer.... 2 keer gekite met m'n 16 ofzo... maar de vakantie was verder wel top...
ja wel balen ... ik hoopte nog ff veel te kunnen kiten voor de vs... .maar dat zit er niet meer in nou... woensdag ochtend vlieg ik naar NY Cees, Ik wens jou alvast veel plezier in the USA. Ik vertrek straks voor een weekje naar Terschelling. Ik spreek jou nog wel via MSN. Veel succes met je studie daar.
|
|
|
jetzu
|
Morgen ochtend nogmensen naar lauwersoog? Rond 9.30 aanwezig. 12.15 hoog.
|
|
|
zarda
|
Cees veel plezier in usa namens mijn moeder en ik. Ik ben morgen op workum wat doen jullie?
|
|
|
Taco.
|
Shit hoogwater lauwersoog komt niet echt goed uit... Anders was het even een middagsessie geweest.
|
|
|
jetzu
|
Niemand??
|
|
|
Lude
|
Misschien kom ik zo ook wel kijken.. rond 11
|
|
|
piede
|
Lekker he, zon weekje zonder wind. Je kunt je zorgeloos op je sociale contacten storten en dingen doen die al een tijdje lagen, zoals de afwas...
DOE MIJ MAAR WEER WIND!!!!
|
|
|
Lude
|
Verveel me dood!
|
|
|
kiteAnita
Geen avatar
|
He kiters, vorig jaar ben ik al voorzichtig begonnen met kiten maar na 2,5 week Tarifa heb ik de smaak helemaal te pakken . Wil nu in Nederland ook gaan kiten maar dat is wel zo gezellig met andere kiters. Dus als je gaat, laat het me dan even weten, sluit ik me aan (grinnik_kitesmiley) Wacht nu alleen nog op mijn kites want die zwerven ergens tussen Madrid en Amsterdam (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Gertjan
|
He kiters, vorig jaar ben ik al voorzichtig begonnen met kiten maar na 2,5 week Tarifa heb ik de smaak helemaal te pakken . Wil nu in Nederland ook gaan kiten maar dat is wel zo gezellig met andere kiters. Dus als je gaat, laat het me dan even weten, sluit ik me aan (grinnik_kitesmiley) Wacht nu alleen nog op mijn kites want die zwerven ergens tussen Madrid en Amsterdam (geschokt_kitesmiley) Welkom, wij kiten dus meestal op lauwersoog, mirns en workum en geven meestal op het forum wel aan wanneer we gaan en waar. Heb je ook eigen vervoer? Het is trouwens niet alleen wachten op je kites maar ook op de wind. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
kiteAnita
Geen avatar
|
Thanx, heb inderdaad eigen vervoer dus dat moet lukken Schrale troost dat er ook geen wind is
|
|
|
jetzu
|
Ik begin nu al gek te worden, vandaag maar even een uurtje naar harkstede geweest.
|
|
|
jetzu
|
Volgens weeronline word het morgen west 4 op lauwersoog. Dus misschien lukt het morgen nog....
|
|
|
Lude
|
Ja mooie grap, morgen moet ik werken :-(
Ziet er wel weer beter uit.. hopelijk dat de voorspellingen van weeronline voor vrijdag zo blijven dus!!
|
|
|
big_ben_lair
|
ben weer bijna bij van zaterdag dus laat de wind maar komen!!!!!
|
|
|
big_ben_lair
|
is er morgen al iemand wanhopig genoeg om na het werk te slijk glijen op delfzijl?
hoog: 174 om 15:16
wind NO 12 a 13 knopen
|
|
|
Taco.
|
Bijna vakantie, nu de wind nog!
|
|
|
jetzu
|
Volgens mij is de wind nu vakantie aan het houden.
|
|
|
jetzu
|
Iemand zin om het morgen op lauwersoog te proberen? mzzl
|
|
|
Gertjan
|
he jetzu tijd voor nog een hobby?
|
|
|
jetzu
|
Ja ik heb vandaag de hele dag motor gereden maar dat is het toch ook niet helemaal hoor. En wat denk je zelfs op de motor nog even via workum gereden of er toch niet gekite werd.
Dus laat die windkracht 4 van morgen maar komen.
|
|
|
Lude
|
als het morgen ook echt waait ben ik erbij!!
|
|
|
Gaastra Spyder 9
|
Hoi, Ik ben Mark en sinds vorige week begonnen met Kiten. En ja, ik ben gelijk verkocht. Nu woon ik sinds een tijdje in Groningen en ik vroeg me af wat goeie plekjes in de buurt van Groningen zijn waar je mag kiten... Deze heb ik enkele malen voorbij zien komen: - Lauwersoog - Zuidlarenmeer - Workum En tevens als ik het wat beter kan wil ik graag een keer mee als dat zou kunnen Nou de groetjes, Mark
|
|
|
Lude
|
Hej Mark,
Heb je eigen vervoer?
Lauwersoog, Workum en Mirns zijn toch wel de betere plekjes als je het mij vraagt. Zuidlaardermeer is erg vlagerig, en dus lastig als je het wilt leren. Verder kun je het ook bij blauwe stad proberen, maar de kans dat je daar andere kiters treft is toch vrij klein is mijn ervaring. (Ik kite alleen als er anderen bij zijn, vind ik veiliger)
|
|
|