piede
|
Ik wel. half 12 ofzo
|
|
|
jetzu
|
ik ben er ookrond die tijd.
|
|
|
kiteAnita
Geen avatar
|
Veel plezier bij Lauwersoog !!!
Wacht nog steeds op spullen. KLM zei dat het wel 45 dagen zou kunnen duren. Geloof je toch niet!!!
|
|
|
Gaastra Spyder 9
|
Bedankt voor de reactie! Is lauwersoog ook voor beginners eem goed stekje?
|
|
|
big_ben_lair
|
Moi Mark,
lauwersoog aan de wad kant is een mooie spot! als water en wind samen vallen! aan de meerkant is niks te beginnen als beginner
zuidlaren staan een aantal paaltjes en het is vaak super vlagerig!
Mirns en Workum zijn topspots om te leren, als je daar veel heen gaat kan je zo varen! met als gevolg dat je de meeste spots daarna ook op kan varen!!!!
mijn advies is dus ook: ga naar Mirns en anders Workum om te leren kitesurfen.
Groet Ben
|
|
|
Lude
|
Nou dat was weer zonde van de moeite Piede en Jetzu zijn nu naar harkstede om nog even aan de kabelbaan te hangen...
|
|
|
|
jetzu
|
45 dagen wachten op je kites dat zijn geen grappen. Tegen de tijd dat je ze dan hebt kun je al bijna nieuw materiaal gaan kopen (tong_kitesmiley). De kabelbaan draaide niet waren te weinig aanmeldingen. Dus misschien heb ik zondag ook wel even zin. Waar is dat precies?
|
|
|
peter.
|
dicht bij emmen, ermerstrand echt een mooie baan!
|
|
|
Taco.
|
ja en lekker weertje zal wel druk worden daar....
|
|
|
peter.
|
das waar maar ik heb de tijd wel
|
|
|
Taco.
|
Das het mooie van ermerstrand, kun je gewoon de hele dag... beter dan harkstede met al die verschillende uren...
|
|
|
big_ben_lair
|
ben er morgen ook bij op het lauwwersmeer, rond 12 a 1 uur ofzo
laters
|
|
|
Lude
|
Lijkt me ook een mooie dag... als er wind is kom ik ook
|
|
|
big_ben_lair
|
gaan er nog meer 1 uur? 2 uur?
of zit echt iedereen op mirns?
|
|
|
jaapd
|
Ik wacht nog even op meer wind. Gisteren heb ik al een mooi weer dag gehad bij Harlingen: Genoeg wind om hoogte te houden en een backroll maar meer ook niet...
Wel leuke spot eigenlijk: Waddenzee met strandpaviljoen en chop.
|
|
|
Lude
|
met morgen bedoelde je dus vandaag haha, nee vandaag zie ik het niet zitten... misschien morgen
|
|
|
Jacobus
|
Wat een gekloot daar met de wind in NL! Zit nu alweer 11 dagen op Rhodos en elke dag kan ik knallen, minimaal 18 knopen! Ik kom as donderdag weer terug, maar de wind ziet er niet goed uit voor vrijdag en het weekend..... . Kan misschien beter nog een weekje bij boeken hier.
|
|
|
jetzu
|
Halloa, Dit weekend even met gert jan naar ameland geweest en nog even heerlijk gekite. Opzich met zuidwest wel een beetje een klotsbak maar toen het wat lager werd heben we nog even heerlijk gevaren met de 10 en 9m2. En vanmiddag op lauwersoog ook nog even gevaren met de 10. Kortom een heerlijk weekend met genoeg wind!
|
|
|
peter.
|
vandaag wezen wakeboarden was super heb de front flip gesticked (grinnik_kitesmiley)
maar mijn enkel banden verrekt!!! (cry_kitesmiley) dus denk dat ik voorlopig effe van het water af ben (cry_kitesmiley)
|
|
|
Lude
|
Gaan er zometeen nog mensen?
|
|
|
big_ben_lair
|
vanaag weer werken! geniet nog maar ff van de wind, zeeland zit al in de regen met ?onweer? en ?windstoten? gister was iig heerlijk ok lauwersoog, nog nooit zoveel toeschouwers gehad daar! backflip gesticket nu moet ie alleen nog wat vloeiender!
|
|
|
Jurrien
|
Halloa, Dit weekend even met gert jan naar ameland geweest en nog even heerlijk gekite. Opzich met zuidwest wel een beetje een klotsbak maar toen het wat lager werd heben we nog even heerlijk gevaren met de 10 en 9m2. En vanmiddag op lauwersoog ook nog even gevaren met de 10. Kortom een heerlijk weekend met genoeg wind!
waren jullie dat wel!! haha de kites kwamen me al bekent voor! als ik dat had geweten wou ik ook nog wel een stukje
|
|
|
Gaastra Spyder 9
|
Hoi, Bedankt voor jullie tips! Super! NOg een vraagje. Is het woensdagmiddag en donderdagmiddag goed te doen aan de wadkant bij het lauwersoog voor een amateur? Ik heb op WindGuru gekeken en probeer even een mooi stekkie te zoeken hier in Groningen. Groeten, Mark
|
|
|