larssmits
Gast
|
hij ziet er wel heel mooi uit (ik zou bijna zeggen mooier als kitehigh) Komt er nog een keer een nieuwe kitehigh? (zou toch eigenlijk komen na die lange downtime?)
|
|
|
slufterhufters.com
|
Zie er niks van, ben zo onder de indruk van Kitehigh.nl waar je alles kan vinden en je al je vragen kwijt kan, tevens een geweldige Link page heeft waar je alles kan vinden wat met kiten te maken heeft. Al het nieuws, elke windsite, omrekenen van windsnelheden, een agenda met elke happening erin. Het hoe en wat over 2e hands kopen, basis uitleg kiten, enz enz.
Dus waarom zou je ergens anders met minder genoegen nemen.
Kan het wel begrijpen je post, op deze manier bereik je heel de wereld om aandacht te vragen voor Hanglos.nl.
Wil niet zeggen dat Hanglos.nl geen leuke site is, in tegendeel.
|
|
|
|
kitertjuh
|
ik vind hanglos is overzichtelijker. maar kitehigh is veel drukker bezocht en wordt veel meer gepost.
het heeft alleei wel wat
|
|
|
|
flyingkite
|
volgens mij ook warschijnlijk openings kuren
|
|
|
|
plaaggeest
|
Nou ik vind kitehigh toch veel overzichtelijker dan hanglos! Maar wel mooie site verders!
|
|
|
LEAF
|
ik vind hanglos is overzichtelijker. maar kitehigh is veel drukker bezocht en wordt veel meer gepost.
het heeft alleei wel wat
Hanglos overzichtelijk laat mij niet lache, het is wel iets beter nu maar die voorpagina is not done, veel te druk. Moet je voorstellen dat dit een bedrijfspagina is men dat kun je de klant toch niet aandoen...... Kitehigh rules.
|
|
|
MasterWurm
|
Leuke zon site, waar je het "Laatste nieuws" niet kan lezen om dat de kite in de weg zit.
|
|
|
Erik Verkaart
Gast
|
Bij HangLos is de sfeer wat meer releaxed. Op KiteHigh zitten duidelijk wat meer de 'beterwetertjes'. Beide sites overigens prima!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Als kitehigh down is moeten we hetzelfde als hanglos hebben dat we nog gewoon door kunnen beppen!
|
|
|
Ricardo
|
Het ziet er idd wel beter uit ja, maar het is nog steeds redelijk onoverzichtelijk...
|
|
|
windjunk
|
Ik ben een (web)designer en zou het best leuk vinden om voor kitehigh n nieuwe look te creeeren als daar behoefte aan is hoor. Laat maar weten!
|
|
|
Emiel
|
ik vind beide sites gewoon relext.(hanglos wel wat chiller maar meer geouwehoer en das wel lache)
|
|
|
_Otto_
Gast
|
Ik vind de één niet beter dan de ander, maar nu zijn ze allebei wel mooi (behalve hier het forum nog (sealedlips_kitesmiley))
|
|
|
Peter89
Gast
|
Kitehigh is een goed lopend standaard yabbse forum Hanglos is een compleet dynamische website dat kan je toch niet met elkaar vergelijken?! Ze zijn beiden leuk dus zeur niet zo
|
|
|
Rutger II
|
Ik geef kitehigh 50% en hanglos 50%
zijn allebei top !
|
|
|
Yannick
|
ik vind kitehigh gemakkelijker en overzichterlijker! Maar, de nieuwe look van hanglos rockt wel !
|
|
|