cumbuco augustus

snip

April 17, 2006, 15:50:01
edit2Rapporteer  
ik heb de mogelijkheid om de maand augustus weg te gaan.
nou vroeg ik me af is cumbuco in augustus mogelijk of zit je dan helemaal in het verkeerde seizoen regen ofzo.

en zijn der dan nog tips voor het verblijf daar het lijkt me het makelijkst om gewoon een huis te huren.
suggesties?
DXP

Antwoord #1 April 17, 2006, 16:20:31
edit2Rapporteer  
Augustus is prima, wind draait tussen 10-11 naar side shore en is vervolgens tot een uur of 2 rond de 20-25 knopen. Tussen 2 en 3 zakt ie in tot een knoop of 15. Je kunt ook naar Paracuru gaan (een km of 80 noordelijker). Ik had daar vorig jaar elke dag van 9 tot 5 minimaal 20 knopen.

Er zijn veel goede poussada's (Tropical wind of Dunas zijn bijv. prima). http://www.kitesurftravel.net/sub-cumbuco.asp#Pousada%20TROPICALWIND
kaboom!

Geen avatar

Antwoord #2 April 21, 2006, 08:32:00
edit2Rapporteer  
De wind is inderdaad heel goed daar in augustus! En ik las net dat er een kitechix week is dan, dus beter kun je het niet treffen. Ze zitten in het nieuwe Windtown Hotel in Cumbuco (www.kitecollege.com/windtowncumbuco).
Mari Luz

Antwoord #3 April 22, 2006, 19:52:44
edit2Rapporteer  
Ik heb me al aangemeld voor het kitechixweekend, zit 16 dagen in Brazilie in augustus  YeSS, maar eerst nog een weekje naar Fuerteventura!!  Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.