|
daanbanaan
|
JAH KL*TE ZOOI KEP OOK EENS EEN KEERTJE WEEKEND...........!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Yannick
|
ja, niet echt om vrolijk van te worden.
|
|
|
Passie
|
inderdaad.. en zeker nie tmet al die events.. oneill aces.. dat aan wijk aan zee..
|
|
|
LEAF
|
Wordt knudde dit weekend lijkt mij een beter subject want de afgelopen weekenden heeft het prima gewaaid hoor dus mij hoor je niet klagen. Ik heb goeie hoop dat er aan het eind van de middag za/zo een zee bries opsteekt.
|
|
|
Marijn alias Vos
|
Ik heb goeie hoop dat er aan het eind van de middag za/zo een zee bries opsteekt.
Hoop het ook, wordt in iedergeval uitslapen.
|
|
|
FunkyoneNL
|
hm damz en ik wilde me waterstart oefenen in oostvoorne damz heb ik dat...
|
|
|
Ricardo
|
Jammer hoor..... Maar vanaf woensdag schijnt het weer te gaan waaien!
|
|
|
Marijn alias Vos
|
knmi geeft een beetje hoop:
De rest van zaterdag hebben we flinke perioden met zon, loopt de temperatuur op naar ongeveer 17 graden en staat er een zwak, aan de kust af en toe matige noordwestelijke wind.
|
|
|
FLOF
|
Hmmm, ik vertrouw nog het meest op de kust bulletins van Rijkswaterstaat en das niet al te best....zeg maar helemaal niet best...wordt weer missie kansloos, ik begin er niet eens aan. Maar ff Airmiles halen bij m'n vriendin, kna ik volgend weekend weer lossssssssssssss
21-APR-06 11:32:00 Pagina: 14 * Hydro-Meteo centrum Rijnmond * Uitgifte: Fri Apr 21 12:29:27 2006 Weersverwachting voor de KUSTDISTRICTEN. (meerdaags +48, +72 uur) =============================================================================== Periode zaterdag: + 48 uur | Periode zondag: + 72 uur ------------------------------------------------------------------------------- HET ZWAKKE LAAG BOVEN ONZE OMGEVING | HET HOOG BOVEN DE OOSTZEE MET TREKT ZUIDOOST. EEN UITLOPER VAN HET | UITLOPER NAAR DE NOORDZEE VERANDERT HOOG BOVEN SCANDINAVIE LIGT OVER | WEINIG. ENGELAND EN KOMT NADERBIJ. | EERST WOLKENVELDEN EN KANS OP MIST | PERIODEN MET ZON | | | T min.: 8 C T max.: 12 C | T min.: 8 C T max.: 13 C ------------------------------------------------------------------------------- Windverwachting | Windverwachting NOORDELIJK 2-4, LATER RUIMEND OOST | OOSTELIJK 2-4 |
|
|
|
wouterb
|
...... T min.: 8 C T max.: 12 C | T min.: 8 C T max.: 13 C ------------------------------------------------------------------------------- Windverwachting | Windverwachting NOORDELIJK 2-4, LATER RUIMEND OOST | OOSTELIJK 2-4 |
Als in 2-4bft of 2-4 kpn
|
|
|
Marijn alias Vos
|
Als in 2-4bft of 2-4 kpn 2-4bft, zou later een zee bries op gaan steken
|
|
|
wouterb
|
Dan zou er met een 16 C en/of bow nog wel ff gedobberd kunnen worden
|
|
|
drifter
|
hebben jullie geen buggy? (grinnik_kitesmiley)
Lekker hoor met een 12m
|
|
|
flyingkite
|
Kijk naar buiten onze gebeden zijn verhoord, het waait teminste hier wel!
Ik reken toch zeker op een 4bft aan de kust morgen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
KiteDemon
|
Hmmmm....iemand een FS SilverArrow 17 voor de test???
|
|
|
Marijn alias Vos
|
Is best er morgen ook? Soul Seasons Opening zaterdag 22 April Wijk aan Zee kunnen we de 20 aan de tand voelen
|
|
|
Roel W
|
Geen wind voorspeld,wat geeft actuelewaterdata aan(zaterd. 22 april)...
|
|
|
pollepel
|
Ik was vanmiddag op Ijmuiden aan t flyboarden en de wind trok nog aardig aan. Ik had volgens mij met mn driectional en mn 18 nog wel kunnen varen, dus geef de hoop niet op:P
|
|
|
Jelle
|
Hoeveel geluk kan je hebben?
Ik was een week op Vlieland en zou niet kiten op de verjaardag van m'n dochter. Alle andere dagen was er mooie wind, alleen op haar dag niet.
En nu moet ik alle dagen werken en is er geen wind (voorspeld).
Prima timing dus.
Mij hoor je voorlopig ook niet meer klagen. Het waren supermaanden.
|
|
|
|
Bluecupra
|
Geen wind, geen zon, echt een kansloos weekend
|
|
|