gabe
![](/forum/avs/avatar_1230.png)
|
he vince
ik heb net een nieuw board (brunotti x pro) en ik ben als de dood dat ik hem een keer kwijt raak. maar ik vind het board ook eigenlijk weer te mooi om er iets op te zetten. dus er staat nog niks op.
|
|
|
caas
![](/forum/avs/avatar_1786.jpg)
|
ik moet zeggen dat ik wel mijn naam en 06 op mijn boardje heb gedaan. gewoon met stift aan de onderkant erop gezet.
mocht ik hem verliezen maar hopen dat iemand me belt....
|
|
|
Psychotic
![](/forum/avs/avatar_999.png)
|
Ik heb een print met naam onder mijn glas gestopt, knappe jongen die dat daar nog weer weg krijgt
|
|
|
bignelis
![](/forum/avs/avatar_1538.png)
|
Ik heb samen met Joost een sticker gemaakt in de printstijl van onze boards. Die zit op mn board met naam en 06.
|
|
|
Ruben..
![](/forum/avs/avatar_2854.png)
|
Met stift je naam en 06-nummer
|
|
|
Dangerfield
![](/forum/avs/avatar_2785.png)
|
Netjes met een stift tussen de tekst die op het bord gedrukt staat mn 06. Valt niet op als je zomaar het bord bekijkt, maar hopelijk kijk de evt. vinder beter...
|
|
|
Dieter
![](/forum/avs/avatar_2182.png)
|
telefoonnr op een van men vinnen geplakt, dan alle vinnen fluo gespoten en plakkertjes erafgehaald
|
|
|
Michiel.
Moderator
![](/forum/avs/avatar_352.jpg)
Logs: 0 | 308 uur
|
Naam + 06 op mijn board gezet met een dunne stift waarmee je ook CD-ROM's kunt beschrijven. Zit nu al een jaar op mijn board, en nog geen teken van slijtage of verkleuring
|
|
|
VincentC
![](/forum/avs/avatar_1603.png)
|
Naam + 06 op mijn board gezet met een dunne stift waarmee je ook CD-ROM's kunt beschrijven. Zit nu al een jaar op mijn board, en nog geen teken van slijtage of verkleuring
Maar stel over een tijdje wil je je board verkopen, zijn er manieren dat je zonder je board aan te tasten de watervaste stift eraf kan krijgen ?
|
|
|
Michiel.
Moderator
![](/forum/avs/avatar_352.jpg)
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik heb een Jamie Pro, en die heeft een kunststof (ABS?) bovenlaag. Terpentine tast kunststof erg aan. Brandspiritus een stuk minder. Hiermee moet het zeker gaan.
Maar let op: Het is heel belangrijk om te weten van welk kunststof je boardje gemaakt is voordat je er met aggresieve middelen op los gaat. Een Epoxy laag is bijvoorbeeld goed chemisch resistent, en kan tegen veel middelen zonder te verkleuren/beschadigen.
Testen op een klein stukje is hier de remedie. En als dat echt niet kan...beetje verf van de kleur van je board eroverheen. Idd. niet de mooiste oplossing. Dan zou ik voor een sticker gaan.
Die Jamie doe ik toch niet weg, kan die straks naar mijn vriendin...
|
|
|
Psychotic
![](/forum/avs/avatar_999.png)
|
pure alcohol kan weinig kwaad denk ik en lost een watervaste stift prima op (ik gebruik het ook op CPU's etc, toch allemaal wel gevoelig spul) laast een testCPU vol koelpasta, watervaste stift en andere prut voor iemand schoongemaakt, een paar druppels alcohol op een wattenstaafje deden wonderen
|
|
|
Evan
Administrator
![](/forum/avs/avatar_206.png)
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zit al een tijdje eraan te denken om mij gegevens uit te printen, platificeren en dan onder je voetband mee te schroeven oid, ook weer makkelijkte verwijderen en zit niet in de weg. Toch maar eens ff doen voordat ik weer t water op ga.
Tegen diefstal kun je beter het serienummer van je board overnemen wat er meestal toch al opstaat en lastig te verwijderen is. Anders breng je een ander onpersoonlijk uniek kenmerk aan waar je je board aan kan herkennen
|
|
|
Dikkiedik
![](/forum/avs/avatar_566.png)
|
Ik heb ook gewoon klein mn naam en 06 met een watervaste stift er op gezet, op de bovenkant aan het randje. Lekker boeiend dat het niet mooi is, dan beland mn boardje tenminste niet op marktplaats als ik hem kwijtraak!
|
|
|
Remco_1
![](/forum/avs/avatar_2585.png)
|
en vincent ik zou zeker je numer op je board zetten want je vaart toch op zee? je heb er paar voordelen mee
- degene die hem vind kan je terugbellen - handig voor de redingsbrigade
|
|
|
VincentC
|
Ja ik heb met zo'n labelmaker van mijn vader's werk 7 stickers gemaakt met me naam en 06 erop. Maar ik betwijfel of het gaat blijven zitten na paar keer goed varen op zee. Was benieuwt hoe jullie dat hadden gedaan, aangezien ik het zonde vind om erop te schrijven met een stift. JT weet jij misschien wat voor materiaal een Loose Small Drug '06 van is gemaakt? ( Zelfde als die Job heeft dus )
|
|
|
Moza
![](/forum/avs/avatar_201.png)
|
Doe niet zo moeilijk en schrijf gewoon je naam erop.....en als je het niet wilt dan doe je het niet. Je maakt het dan alleen de KNRM een beetje moeilijk als ze naar je aan het zoeken zijn en jij ligt al lekker thuis in bad!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Ik heb onder me strap een dingetje zitten wat sommige mensen ook met eens aan hun sleutelbos hebben waar gewoon tel nummer opstaat!
|
|
|
larssmits
Gast
|
ik heb me nr + emailadres onder me vin ik had al tijdje ander emailadres en nr als wat eropstond en had me moeder er zo af met tinner
|
|
|
Joris
![](/forum/avs/avatar_590.jpg)
|
ik ben ook van plan kaartje te plastificeren en die ergens onder te schroeven. iemand nog suggesties om iets duurzaam te plastificeren?
|
|
|
VincentC
|
Ik heb zo'n lamineer machine, is 100% waterdicht dus denk dat dat de oplossing is als je bijv.een visitekaartje wilt plastificeren
|
|
|
Tom
![](/forum/avs/avatar_466.png)
|
Op me vorige boardje had ik me naam+tel met een watervaste stift op de onderkant gezet naast de vin aan de binnenkant. Zo zie je het niet en blijft het goed beschermt tegen zandbanken. Op me nieuwe meot ik het nog steeds doen maar ben lui : ![Smiley](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/smiley.gif)
|
|
|
Merc
Gast
|
Met stift op onderkant in het midden opvallend lang mijn 06 nummer. Verkoop ben ik niet van plan en zowel dan is het er op een creatieve manier toch wel af te krijgen. Ach en anders een mooie sticker erover plakken.
|
|
|
-M@rc-
![](/forum/avs/avatar_778.png)
Logs: 0 | 17 uur
|
Ik gebruik een sticker gemaakt met een label maker, wel ff de scherpe hoekjes rond knippen zodat het water er geen vat op kan krijgen
|
|
|
Tom
![](/forum/avs/avatar_466.png)
|
Met stift op onderkant in het midden opvallend lang mijn 06 nummer. Verkoop ben ik niet van plan en zowel dan is het er op een creatieve manier toch wel af te krijgen. Ach en anders een mooie sticker erover plakken.
Ik heb het er met nagellak remover af gekregen
|
|
|