Mak
|
ik ben morgen op oostvoorne (wepel strand)
|
|
|
CHRIZZZZ
|
autostrand.... einde van de middag
|
|
|
zaggy
Gast
|
iemand nog op het ijsselmeer?
|
|
|
Spinnerfreak
|
Schellinkhout playground natuurlijk! Weer helemaal lösss, net als vandaag als een raket de lucht in! Ik moet 's ochtends eerst werken, ik denk dat ik er rond een uur of een ben
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Weer helemaal lösss, net als vandaag als een raket de lucht in! Was er wind dan op schellinkhout ???????????? Ik ben er eerst geweest maar er waren geen kiters en geen wind en dat was om 13.00 uur
|
|
|
Joris
|
Ik was er vanaf een uur of 2, wind was wel zuur maar evengoed toch nog lekker gevaren (met klappertips) Morgen maar voor de echt dan (schellinkhout that is)
|
|
|
Spike_L
|
Ik ga vandaag (donderdag) weer een poging wagen op het autostrand... vanaf 3 uur hoop ik mijn beginnende kite-ervaring weer verder uit te breiden!
|
|
|
john leslie
|
Gaat er vandaag nog iemand toevallig uit utrecht vandaag ergens heen om te kiten en heeft een plekkie vrij in de auto??? Dan hoor ik het graag!
mzzl
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ben rond 18:00 op de slufter
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
zw en hoog water volgens mij.
ik ga ff kijken bij playa denk ik!
|
|
|
Joris
|
ik rij nu naar schellinkhout. hoop dat het weer een beetje opklaart.
|
|
|
dimitri
Gast
|
He peet bel me ff check je mail, waar ga je heen dan vanavond playa of slufter???
|
|
|
zaggy
Gast
|
vandaag niet meer gelukt, wil morgen gaan. is er iemand die bij het ij'meer woont en kan laten weten of het goed waait?
|
|
|
Joris
|
Was weer lekker tot een uur of 4 toen kakte het een beetj ein
|
|
|
zaggy
Gast
|
hoeveel knoopjes vandaag?
|
|
|
CHRIZZZZ
|
20 ofzo
wel een top dag... 6 uur lang weze knalle. Ben ganz naar de .....
|
|
|
zaggy
Gast
|
top, morgen weer zelfde hoop ik
|
|
|
CHRIZZZZ
|
ze geven minder op... maar vandaag had het ook minder moeten zijn.
Maar k hoop t voor je
|
|
|
zagy
|
thnx, maar ziet er niet veelbelovend uit als ik nu kijk
|
|
|
Joris
|
zaggy jonge, niet zeuren maar gaan! der staat zelfs hier al wind op schellinkhout kan je nu zeker varen!
|
|
|
zagy
|
ja was ind top vandaag he. Ben blij dat ik niet gegaan ben.. Met varen bedoel ik ook echt varen en flink kunnen loopen. Niet met mn 16 blijven sinussen om vervolgens terug te moeten lopen
|
|
|