WAT VINDEN JULLIE VAN DE PLAAGGEEST???

robert87
Gast
Oktober 06, 2006, 17:19:27
edit2Rapporteer  
Ik las in een forum over het kiten vandaag een stuk geschreven door ' De plaaggeest'

In de ochtend is de kans op neerslag het grootst in de noordwestelijke helft van het land. In de loop van de middag van het westen uit buiige neerslag met kans op onweer en zware windstoten(6A7BFT)

Zal wel een dikke beulsessie worden morgen!
Maar pas wel op!!

ALS BEGINNER HEB JE MORGEN NIKS TE ZOEKEN OP HET WATER!
EN MET JE 12 M KITEN KAN JE MORGEN WEL VERGETEN!

Waarom toch altijd dat gezeik over beginners hij is het zelf ook (geweest) en ik hoor van veel andere mensen dat het wel te proberen is met een 12...
maargoed wat vinden jullie nou van die plaaggeest
J-D

Antwoord #1 Oktober 06, 2006, 17:25:23
edit2Rapporteer  
Vandaag proberen met een 12m?

huuh, lijkt me eh heavy
Peterkiter

Antwoord #2 Oktober 06, 2006, 17:26:19
edit2Rapporteer  
Beetje onzinnig topic dit!
Plaaggeest probeert je te waarschuwen, alleen doet tie dat een beetje ongenuanceerd!
wouterb

Antwoord #3 Oktober 06, 2006, 17:26:19
edit2Rapporteer  
niet altijd even subtiel, maar hij heeft wel een punt.

naish23

Geen avatar

Antwoord #4 Oktober 06, 2006, 17:30:01
edit2Rapporteer  
Waar het om gaat is dat veel mensen met weinig ervaring denken dat ze altijd kunnen varen als het waait. Ze komen bij het water aan en zien dat het toch eigelijk best wel hard gaat maar ja, "we hebben een uur gereden dus ik wil toch even het water op!" En: "volgens mij is m'n 12 net te groot, maar ik heb nou eenmaal niet kleiner dus toch maar even proberen!"

HIERDOOR ONSTAAN ONGELUKKEN!!!!!

Als beginner, en daarmee bedoel ik iemand die niet minstens een jaar lang elke week gekite heeft in verschillende omstandigheden, gevaarlijke situaties goed kan inschatten en weet wanneer het te hard voor hem of haar waait, moet je gewoon niet proberen om met 7 bft het water op te gaan! Dat deden wij ook niet toen we net begonnen.

Helaas zijn onze waarschuwingen vaak aan dovemansoren zoals jij gericht... Lees het weerbericht nou eens, "onweer en zware windstoten!" Dan kan je toch wel bedenken dat een 12m2 levensgevaarlijk is?
martijn85

Geen avatar

Antwoord #5 Oktober 06, 2006, 17:38:32
edit2Rapporteer  
En gevorderde kiters kunnen veel langer doorvaren  met hun 12, dan dat jij als beginner dat kunt. Gewoon omdat ze meer evaring hebben!

Dus denk eens goed na voordat je zo'n topic opent
xray

Antwoord #6 Oktober 06, 2006, 17:40:42
edit2Rapporteer  
Heb dan het fatsoen om ingelogd te reageren. Onzinnig topic dit!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.