Chanti
Geen avatar
|
Chantal,.........................wanneer je ergens anders gaat lessen is de verkering uit, groetjes je vriend!
Ja... inderdaad... ik ga denk ik wel bij EuroFunCentre kitelessen nemen... ;-)
|
|
|
Spike_L
|
Wow! Waar en wanneer ga je lessen??
|
|
|
sjel
|
moeten juist niet te veel vrouwen komen, alleen mannen om je heen is toch alleen maar beter
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
zoals de meeste zeggen 2 lessen, ik heb 2 lessen gehad waarvan de laatste in de herfstvakantie, toen zei mijn instructeur dat ik zelf vorder moest oefenen maar nu zit ik met een probleempje
geld voor mijn eigen materiaal
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Bart13: misschien gaan werken? ;-)
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Chantal,.........................wanneer je ergens anders gaat lessen is de verkering uit, groetjes je vriend!
man van 38 heeft iets met een meis van 21? DOE JE GOED!
|
|
|
Chanti
Geen avatar
|
Sjel, ik denk dat de mannen er anders over denken... denk dat hun juist MEER vrouwen in de kitewereld willen! ;-)
grtz,
chanti
|
|
|
Chanti
Geen avatar
|
man van 38 heeft iets met een meis van 21? DOE JE GOED! Dat is mijn vriend niet...
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
man van 38 heeft iets met een meis van 21? DOE JE GOED! Dat is mijn vriend niet... komt dat even als een donderslag op heldere hemel
|
|
|
Eltjo
|
***Offtopic mode on***
Wie is die mysterieuse vriend van je dan wel?
***Offtopic mode off***
Maar je gaat dus bij Eurofun lessen? Succes en wie weet komen we elkaar nog eens tegen op het water!
|
|
|
Chanti
Geen avatar
|
***Offtopic mode on*** Eltjo, dat weet je best... ***Offtopic mode off*** Ik denk wel dat ik bij Eurofun ga ja, even kijken tegen die tijd en we komen elkaar ZEKER tegen! Moet toch even oefenen zodat wel december 2007 in Australie spullen kunnen huren om daar te gaan kiten! grtz, Chanti
|
|
|
Eltjo
|
Haha, keeping up appearances....
|
|
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
@Bart13: misschien gaan werken? ;-)
ik werk 5 avonden in de week in de supermarkt, ik moet over een halfjaartje mijn rijlessen zelf betalen, wil ook nog op vakantie met vriende en dan ook nog een compleet kiteset kopen, das nie makelijk als je 17 bent ik heb wel geluk gehad dat mijn ouders de lessen hebben betaald
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Oke bart, respect!!! Vakantie skippen, dat scheelt weer, en met je baas gaan praten in de supermarkt over opslag. Geeft ie het niet, stopt ie die blikken soep maar in zijn eigen r**t, en ga je kijken voor een beter betaalde baan, bijv in de horeca... :-)))
|
|
|
|
Chanti
Geen avatar
|
Of een keertje spullen huren, doe je toch weer een beetje ervaring op....
Grtz,
Chanti
|
|
|
Marten
|
moeten juist niet te veel vrouwen komen, alleen mannen om je heen is toch alleen maar beter Of jullie vrouwen komen allemaal 1 keer op grevelingedam beulen. Daar staan de echte mannen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Marten Wahahahaha wheheheheheh Whjooeoeeoo Pfffff je bent pas 17. Hoe kan je nou over echte mannen spreken. Of... je hebt het niet over jezelf?? ;-))) Geintje joh, ik wil wel een keer die kant op.... Ff nieuwe spot checken...
|
|
|
Chanti
Geen avatar
|
hehehe....
is iemand van jullie wel een in Australie wezen kiten?
grtz,
Chanti
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ja hoor er is weer een dame op het forum!!!! Ben je nu naast al die commotie van de kitende date zoekers nu al een stap verder gekomen?
ps. Ik ben nog vrijgezel?
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
ik zoek gewoon een betaalde stage plek iemand nog plek voor een ict'er en willing to pay ofcourse cindy hoe kun jij nou vrijgezel zijn, ik neem aan dat jij dat bent op je avantar
|
|
|
Chanti
Geen avatar
|
Ja hoor er is weer een dame op het forum!!!! Ben je nu naast al die commotie van de kitende date zoekers nu al een stap verder gekomen?
ps. Ik ben nog vrijgezel?
Cindy, heb al een vriend... hij is ook op dit forum aanwezig, dus helaas...
|
|
|