zarda
|
rhino 07
|
|
|
Passie
|
de buster. Ik ga altijd zo erg los met de buster.. met unhooked tricks springt hij er echt uit, en is niks bij de vegas, torch en fuel.. Big air kan je ook goed met de buster. Vaar hem het liefst 2 lijns
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
dit 2007 lijsje 1. vegas 2. rhino 3. rebel 4. toro 5. buster
en dit 2006 lijsje 1. rhino 2. vegas 3. toro 4. buster en ik heb besloten om bij 2006 materiaal te blijven, ik ben niet tevreden over het 2007 spul dus. maar goed dat mij mening, voor kiters die hoog willen springen enz. zijn 2007 spullen zeker verbeterd
|
|
|
zwartebosneger2
Gast
|
Vegas for sho
|
|
|
|
|
|
|
Erik de Berik
|
Instinct natuurlijk! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
diederik
|
nutteloos topic...gaat iedereen zn eigen kite noemen natuurlijk...hebbie weer niks aan. Zou zelf maar gaan testen.
|
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
Rhino natuurlijk. Als er maar north op de kite staat is het een goede kite (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
Rhino natuurlijk. Als er maar north op de kite staat is het een goede kite (grinnik_kitesmiley)
ik heb nog een vuilniszak met 30m lijnen er aan liggen er staat north op dus kopen? voor 300 euro is die voor jou (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
Ik zou er nog even over nadenken. Is niet duur natuurlijk
|
|
|
Vinni
|
Die buster heb ik als leskite gehad. Ik vond het systeem wel grappig. Maar hij haald het natuurlijk nooit bij de andere modellen
|
|
|
sjel
|
nu Vegas straks hopelijk Rebel!
|
|
|
benjamin
Gast
|
he sjel volgend jaar op de hoek varen kan je iedergeval even de rebel testen
|
|
|
|
margrietje
|
wel nog n north bordje te koop.. paar keer maar gebruikt.. heb n beetje ongelukkig seizoen!
|
|
|
Flag
|
Ik denk er maar weinig mensen iets over de Rhino 07 mee kunnen praten.. Ik heb nu de vegas 07 en nog 1 rebel zelf, en heb hiervoor de rebels gehad.. De rebel is echt een super kite wanneer het gaat om hangtime en waveriden.. Maar wil je meer freestyle en wakestyle tricks doen dan kan je beter voor de vegas gaan.. De vegas 07 10m² is echt onbeschrijfelijk, zoveel pop, zoveel van alles, echt de chilste kite die ik tot nu toe gevaren heb. Verder heb ik de rhino 07 alleen in proto gevaren, maar dit was nog niet het definitieve model, dus kan nog niet veel zeggen over de rhino 07 productie.. De proto zat in ieder geval véééeeellll Hangtime en lift in, dat was wel super chill..
Wanneer je aan mij vraagt welke kite voor dit jaar.. Dan zou ik zeggen op 1 de vegas en op 2 de rebel... Maar wat nog beter is 2 vegassen incombinatie met een rebel.. Dan heb je de wakestyle capaciteiten van de vegas en de hangtime van de rebel..
|
|
|
Shooter
|
Afhankelijk wat jij voor `Rider`bent. Ik zou een keuze maken tussen de Rhino en de Vegas.
|
|
|
Erik de Berik
|
Volg je Instinct! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wanneer je aan mij vraagt welke kite voor dit jaar.. Dan zou ik zeggen op 1 de vegas en op 2 de rebel... Maar wat nog beter is 2 vegassen incombinatie met een rebel..
Welke maten kites heb je Flag? En wat is je gewicht? Ik zoek nog een kite onder mijn Rebel 9m2 Voor de rest een onzinnig topic, daar zoals hierboven al eerder gezegd er maar weinig mensen zijn die alle kites in 2006 aan de tand hebben kunnen voelen. Evenals de 2007 kites...
|
|
|