Naish........what else???
|
Er zijn maar weinig plaatsen waar het kan of mag, bij de meeste hotels (99,99%) mag het NIET! Je kunt wel je spullen stallen bij Colona (terrein Megawish) en iedere dag een tripje van je hotel naar Colona maken, de taxibusjes zijn niet duur, alleen je wordt wel moe van het onderhandelen over de prijs(vooral bij taxi's). Neem altijd een busje met meerdere passagiers, wanneer je alleen in een busje zit wordt er na het ritje vaak nog gezeurd over de prijs, zelfs wanneer de prijs vooraf is afgesproken! Laat je nooit intimidereren, geef het afgesproken bedrag nadat je bent uitgestapt, gaan ze zeiken loop je gewoon je weg! Ik zie dat je een kleintje (baby) hebt, die zou ik zeker niet meenemen naar dit soort landen!
|
|
|
mxm
|
waarom zou ik geen baby kunnen meenemen?
|
|
|
Slis
|
hitte, slechte hygiene, kwaliteit drinkwater etc zou idd ook een kleine niet hiermee naar toe willen nemen
|
|
|
mxm
|
hij is geboren op de heetste dag van de eeuw (38 graden)en daar is het zo'n 21 graden . Het is een schoon 5 sterren hotel en water neem je toch altijd uit de fles in zulke landen? (hier krijgt ie dat trouwens ook). Ik heb in europa in hotels gezeten die waarschijnlijk 100 keer viezer zijn.
|
|
|
Fe®®y
|
lijkt me geen probleem om de kleine mee te nemen als je op het resort blijft. hou er wel rekening mee dat er ook voor volwassen inentingen worden aanbevolen DTP en hepatitis ga dus niet voor die kleine is ingeënt.
|
|
|
mxm
|
die prikken heeft ie gehad, dus moet wel snor zitten. bel morgen voor de zekerheid wel even en dan maar boeken.
|
|
|
massari
|
Toch zou ik niet met zo'n kleine gaan als ik jou was. Ik zat samen met mijn vriendin eerder dit jaar ook in een 5 sterren resort, op 5 minuten rijafstand naar Colona. We hebben echt wel opgepast met wat we dronken en aten. Toch heb ik een voedselvergiftiging opgelopen en mijn vriendin heeft een salmonellavergiftiging opgelopen.
Het eten wordt in bakken bewaard, als dat lang genoeg daar blijft liggen maak je kans op een gratis vergiftiging.
Maar goed, het is jullie keus! Voor de rest was het top kiten daar!
|
|
|
kite king
|
Die kleine kan je gewoon mee nemen hoor.wij zijn net terug uit Hurghada met baby van 6 maanden oud. niks aan de had hoor door dat het nu niet zo warm is heb je minder kans op voedselvergiftiging. en kiten bij Megawish is echt super. neem wel een warme trui/jas mee want aan het eind van de middag is het snel fris. zo rond 15:00uur.maar het water was nu nog 24gr en op land 28gr. veel (kite) plezier daar.
|
|
|
mxm
|
Heb vandaag geboekt en ga de 9e al weg. Ik zal zelf oppassen om geen voedselvergiftiging op te lopen, maar die kleine is dan 51/2 maand en krijgt de fles of een hapje uit een potje dus knap als ie iets oploopt.
In iedergeval allemaal bedankt en ik laat wel weten hoe het was in Januari.
ps. tip in zulke landen; veel cola drinken
|
|
|
NIELZZZZ
|
ben je net terug uit egypte heb je nog beetje wind gehad daar nu want wil in jauari ook die kant op de 5e ofzo maar hoor dat je dan heel weinig kans op wind heb?????
|
|
|
|
Flakkee-John
|
Ik heb vorig jaar de kleine ook meegenomen en was toen 1,5 jaar oud. Wij hebben wel babyvoedin meegenomen. Dit ging goed en beetje bij beetje het etyen van daar uitgezocht en gegeven. Dit ging super en geen problemen gehad..
1 probleem de bevolking houdt van blonde kids en lopen heel de dag met je kids te sjouwen en dit in de positieve manier..
veel plezier daar
|
|
|
NIELZZZZ
|
verschild nog al elk jaar zo te zien met de wind wat een dilemma of kiten of wintersport
|
|
|
mxm
|
altijd kiten!! (maar ook op wintersport)
|
|
|