michiel v geel

|
nee 1. te lang depowerkoord (kan kan gaan overvliegen) 2. je hebt geen leash aan je bovenlijn dus geen safety want maak jij mij maar eens wijs dat jij je kite volledig los trekt en laat gaan
|
|
|
Kondor 11

|
Gewoon je leash aan een osh vastmaken en niet helemaal je bar lossen.
|
|
|
larssmits
Gast
|
stopperbal erop of korter depowertouw en gaan
|
|
|
Kondor 11

|
Zou goed zijn om de upgrade te doen ja. Of gewoon een slangklem op je depowerkoord draaien en aftapen met ducktape
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Dacht ook al dat het koord te lang zou zijn. Ik heb nog wel een rubber ring, die aan 1 zijde doorsnijden, om je koord zetten en met een tie-ripje vastzetten... Leash aan de OSH idd...
Voel me net Wimt.... ;-))
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Het koord is 60 cm. Als ik nou op 45 cm een tierip plaats, boven het balletje heb je toch een stopperbal... Ik ga het gewoon proberen vd week. Jullie horen hoe het is afgelopen. 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Ik heb er gewoon een draadklem opgezet met een stukje rubber ertussen. Alleen ff aankijken hoe de afstelling moet, maar dat merken we snel genoeg. Moet helemaal goed komen volgens mij...
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

|
Als je het depowerbereik gaat inkorten, waarom gebruik je dan niet gewoon de carinha bar? En ik zou het gewoon proberen zonder inkorten, dan heb je gewoon de strap niet nodig.
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Hey Robin, Ik heb nu ten opzichte van de originele bar 10 cm meer depowerbereik. Ik neem natuurlijk woensdag gewoon de oude bar mee, mocht het niet vliegen...
|
|
|
|
Lex

|
EDIT: sorry ik heb niet goed gelezen 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Werkt dus gewoon niet, simpelweg om dat de knoop en pigtale net andersom zitten...
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Ik ga vrijdag ff naar wijk en dan ga ik nog wel ff op mijn gemak kijken...
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Gisteren gevaren met de slangenklem. Na een tijdje de klem er af gehaald. Helemaal top. Grotere depower dan de originele bar.
Vaart prima, en het kan dus gewoon: Een Waroo-bar op een c-shape plaatsen. Weer wat geleerd.
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Kennis is macht, en macht voelt lekker. Dus nee, geen pijn. (Smart-ass)
Nog varen Mr. String and Blood?
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Morgen kan ik niet. Heb wel nog een week vakantie, dus dat komt nog wel goed. Zal aan je denken, Ron Jeremy!
|
|
|
WaZuP

|
heb nitro gevlogen en weet dat met de normale recongen 2 bar je weinig depower op je bar hebt ja dus zal ietsje meer zij met waroo bar maar zal bar weinig schelen. nitro is gewoon een kractige zeer agresieve kite.
Heb zelfs op de 2004 nitro de crossbowbar gevaren maar dat is echt een zeer grote afrader, je hebt armen van staal nodig om 20 minuten te kunnen sinussen
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Hij bleef indd wel aardig krachtig.
|
|
|
Molliebollie

|
heb nitro gevlogen en weet dat met de normale recongen 2 bar je weinig depower op je bar hebt ja dus zal ietsje meer zij met waroo bar maar zal bar weinig schelen. nitro is gewoon een kractige zeer agresieve kite.
Heb zelfs op de 2004 nitro de crossbowbar gevaren maar dat is echt een zeer grote afrader, je hebt armen van staal nodig om 20 minuten te kunnen sinussen
De een betaald daar een X-bedrag voor aan de sportschool om zn armen te trainen. Jij combineert het gewoon met het kiten, beter kun je je niet wensen toch ?
|
|
|
Idefixe

|
Ik heb op m'n reconbar het depowerlijntje iets langer gemaakt. Door nu ook de stuurlijnen iets verder van de kite te bevestigen heb ik nu zo'n 10 cm meer depower. Werkt prima!
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Keb vandaag nog ff zo'n plastic flexibel buisje om mijn depowerkoord van de waroo-bar gedaan, tegen slijtage. En aan de power-strap een lus gemaakt met een nylon bol, zodat deze lekker makkleijk te pakken is tijdens het kiten. Bij de 2007 bar hebben ze dus bij zowel de power als de depowerstrap een mooie lus gemaakt, en bij de 2006 alleen de depower.... Dit vindt ik echt zo suf... Was het materiaal op ofzo..?
|
|
|