VincentC
|
Inderdaad! Wekker gaat 5:35, ik hoor regen, maar geen wind! Staat op dit moment denk nog geen 3bft buiten, regent wel.
|
|
|
emieck
|
haha ja erg slap:P
|
|
|
sjorsmaster
|
12uur begint het zeggen ze tot 9uur smiddags
|
|
|
Stanley
|
Voorspelling volgens KNMI
WIND: ZUIDWESTELIJK 8-15 KN, LANGS DE KUST EN OP HET IJSSELMEER 16-24 KN. ZUID VAN HET WARMTEFRONT 30-40 KN LANDINWAARTS MET UITSCHIETERS TOT 50 KN, LANGS DE KUST EN OP HET IJSSELMEER 40-50 KN, UITSCHIETERS TOT 60 KN.
Ja het gaat waaien
|
|
|
Seb80
|
2m kite... 3m lijnen... en een baksteen aan je enkel binden.. moet lukken
|
|
|
AvA
|
ziet er goed uit, hoe laat gaan we (grinnik_kitesmiley)?
|
|
|
kitaholic
|
Je zal er maar staan om half 8 en denken, goh het valt best mee, toch maar het water op :-)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Nu 10.07 uur 22 p.sec = dikke 9 Bft... Lekker hoor.... Wordt nog zwaarder vanmiddag.
@ Mick, ik vind het eng... Was ik maar bij je lieverd (cry_kitesmiley) (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Edwardo
Geen avatar
|
(pimploser_kitesmiley)Tis nou toch wel flink bezig dacht ik zo
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik ga zo effe m'n hond uitlaten he he.. (grinnik_kitesmiley) Kijken of ie niet in de sloot waait.. : of ik. de klok loopt nie goed zie ik nu. ik post deez om 11.20
|
|
|
T]-[0/\/\@S
|
laat nergens op joh, stroom is hier overal uitgevallen geen wekker... dusja zit nu thuis inplaats op school.. het gaat hier als een gek te keer
|
|
|
JCS
|
@ T]-[0/\/\@S: hoe kun jij dan je computer gebruiken zonder stroom? Ik wist niet dat grote bomen zo flexibel kunnen zijn zoals ik nu zie...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Jaa hoorrrr. Ik kijk vanaf mijn werk op een zijkanaal van het Noordzee kanaal. Het water beukt gewoon over de kant de weg op... Daar zit zeker 5 meter tussen....
|
|
|
Tom Kite
|
Hmm ik had nog wel een 16 op zolder liggen, toch maar eventjes tevoorschijn halen:P
Even serieus, dit is echt ziek, uitschieters van windkracht 11 !!
|
|
|
Micky
|
Nu 10.07 uur 22 p.sec = dikke 9 Bft... Lekker hoor.... Wordt nog zwaarder vanmiddag.
@ Mick, ik vind het eng... Was ik maar bij je lieverd (cry_kitesmiley) (kiss_kitesmiley)
In gedachten ben ik bij je..... (kiss_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
ik was ziek thuis maar schijnd dat de school zo gesloten word hier in noordwijk een stoot van 30,4m/s gemeten dat is dus 60,8 knopen (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
2m kite... 3m lijnen... en een baksteen aan je enkel binden.. moet lukken? ? volgens mij kan het zonder kite ook wel. alleen een board op ondiep water, ff staan en je gaat vanzelf........
|
|
|
VincentC
|
Duuuude! School is geëvacueerd wegens loshangende dakplaten door de storm, mensen waaien letterlijk weg, fietsers slaan om, takken vallen naar beneden, het is een slagveld!
|
|
|
|
Sjemmel
|
Pomp je 25.5 meter op en breek de tent af (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Spoon
|
achter bij mij op het plein is het dak van een huis afgewaaid.. heb het gefilmd.. zal het binnenkort ff online gooien... bizar weer weer...
|
|
|
|
krullebol
|
de klok loopt nie goed zie ik nu. ik post deez om 11.20
Nee he had ik ook al een keer gezien, deze post ik namelijk om 13:51;) Of doen wij iets verkeert ZOOOOO!! in zutphen gaat het ook los.
Hee woon jij ook in zutphen Waarom kom je nooit flyboarden in Warken???
|
|
|