Passie

|
ja man als je het leest.. Veel beterschap ouwe beer.  ... En laat weten hoe het met je gaat. Sterkte ermee. Hoe gaat 't trouwens met het meisje?
|
|
|
Seb80

|
Nog even als aanvullig om misverstanden uit de werteld te helpen:
Het groepje dat daar bezig was bestond uit ervaren mensen die de spot vaker bezochten. Ze kenden de risico's en handelden naar mijn inzicht goed. De wind werd teveel, snel alles neerlaten en stoppen voordat omstandigheden nog zwaarder worden... Op het moment dat ik naar de spot reed schrok ik in mijn auto van de enorme vlaag wind en regen die over het land raasde, echt uit het niets... paar minuten later was het voorbij.
Laten we eerlijk zijn, of je er nu voor kiest om hoog op het water te blijven of snel je spullen neer te laten, dit konden ze echt NIET voorzien, laat staan erop reageren!
Laatste woorden over verantwoordelijkheid of materiaal wat mij betreft... belangrijker is idd dat die gast goed herstelt!
Grts en beterschap!
P.S. Gaat redelijk met het meisje hoorde ik..
|
|
|
ada en adrie
Gast
|
hallo allemaal, wij zijn de ouders van Dennis.Hij heeft een ernstige verwonding aan zijn linkeronderbeenHet is een gekompliceerde breuk waar ook nog eens stront in is gekomen.Zijn rechterbovenbeen is gebroken.Hij heeft 8uur op de ok gelegen.Het is nu 5uur in de ochtend en wij gaan nu naar bed.
|
|
|
Flakkee-John

|
Heel veel sterkte allemaal en ik hoop dat het snel weer helemaal goed komt met je Dennis
en idd betreft hier geen waaghalzen of beginners!!!!!
John
|
|
|
John aka Raven2Raven
Gast
|
Heel veel sterkte kerel en hoop op een snel herstel!
|
|
|
Flywoods

|
Heel veel sterkte Dennis, en ook ouders, familie en vrienden. Ik hoop dat je er weer snel bovenop komt.
|
|
|
Ondabeach

|
Ook voor jullie veel sterkte Ada en Adrie! Dennis veel sterkte met je herstel. Dit is echt te wijten aan stomme pech! Een onvermijdbare speling van de natuur.
|
|
|
xray

|
Sterkte, speodig herstel gewenst!
|
|
|
Joren

|
Veel sterkte Dennis! En hopelijk tot gauw weer op Herkingen!
|
|
|
|
job
Geen avatar
|
Dennis?? een gozer rond de 16?? Beterschap dude....
|
|
|
Joren

|
Nee een andere Dennis, ik gok rond de 24 jaar oud. Jij bedoelt waarschijnlijk Dennis de Haan uit Tilburg?
|
|
|
job
Geen avatar
|
geen idee wat ze achternaam is... ken hem van rosas... maar is hem dus niet.
|
|
|
|
fellows
Gast
|
hee gasten vriend van ons naam wil ik nog niet bekend maken, laat ik effe open is er slecht aan toe 7 uur operatie bovenbeen gebroken, pin ingebracht andere been dubbele kuitbeen breuk, open wond met mogelijke infectie kans vanwege het gras enzo ligt nu zwaar in het ziekenhuis echt klote heel de groep is zwaar aangeslagen goede berichten van jullie supporten hem keep up de good vibes 
|
|
|
wies
Gast
|
hej allemaal, ik ben het meisje en met mij gaat het prima, lichte kneuzing aan mn hand en erg geschrokken natuurlijk. kom net terug van dennis in het ziekenhuis en die heeft veel minder geluk gehad... hopelijk herstelt hij snel van zijn beenbreuken, en ik wens hem en zijn ouders ook nog maar via kitehigh heel veel sterkte toe...
|
|
|
mariekie
Gast
|
Hey den,je hebt me weer erg laten schrikken.Alleen deze keer liep het fout af........ Wil je heel veel sterkte wensen. Wij denken aan je en zijn er voor je!
|
|
|
koenieboenie

|
Ben blij dat alles nu een beetje bekend wordt: Hoe het gebeurd is, hoe ernstig waar en wie er bij betrokken zijn. Gisteren namiddag alleen maar telefoontjes van andere locals die half wisten wat er gebeurd was en niet eens met wie!
Heel veel sterkte met herstellen en hopelijk weer tot gauw op de Grevelingen!
Greetz Koen
|
|
|
kentyman

|
beterschap iedereen! Die beenbreuken klinken echt heel erg akelig, hopen dat alles snel weer goed komt!
het is toch elke keer weer een mentale dreun als je nieuws krijgt van een kitesurf-ongeluk... Die extreme windvlagen dat zijn de gevaarlijkste, ze zijn moeilijk te voorspellen maar meestal zijn er wel wat (subtiele) waarschuwingen: -het weer wordt iets slechter (meer wisselvallig) -er is een donkere wolk (hoeft niet heel groot of HEEL donker te zijn) -wat hardere windvlagen dan voorheen
een paar jaar geleden was er ook zo'n soort "vlaag" op Oostvoorne, ik was op het water flink wat upwind van "de meute". Ik zag wat donkere wolken aankomen en voelde al wat hardere vlaagjes. Een minuut of 5 daarna kwam er echt een monster van een "vlaag". Ik kon nog net zwaar overpowered m'n edge vasthouden en over het water "stuiteren" maar downwind van mij zag ik eigenlijk iedereen van het water geblazen worden. 2 of 3 mensen het strand op die hun QR gooiden, veel kites crashen en eigenlijk werd gewoon iedereen overpowerd het water afgestuiterd. Met dat wisselvallige weer is het echt oppassen geblazen!
|
|
|
ada en adrie
Gast
|
Hallo allemaal,
Wat fijn om te lezen dat jullie allemaal zo mee leven met onze zoon Dennis. Hij is aardig bij maar de beenfractuur aan zijn linkerbeen is erg heftig en zal een lange tijd nodig hebben om te genezen. Als jullie een kaartje willen sturen:Dennis Verschoor,Erasmus mc afdeling negen midden.Denk dat hij daar super blij mee zal zijn
|
|
|
Magic Hat
Geen avatar
|
Heel vervelend, hoop dat Dennis zo snel mogelijk hersteld!
Toch een kritische noot (dit is niet tegen slachtoffer gericht, deze ongelukken zullen blijven gebeuren, hoort nu eenmaal bij het risico van de sport): ik krijg uit de sommige reacties het gevoel dat het nogal onverwacht was dat er windstoten waren. Mijn ervaring met gisteren:
Er is gisteren in de weerberichten duidelijk naar voren gebracht (althans voor mij) dat er in de middag zware windstoten en misschien wel onweer zou komen. Ook ik heb gevaren (strak blauw op wijk), maar was me zeer bewust van de windvoorspellingen. Dus echt onverwacht kan het alleen maar zijn als je niet goed de weerberichten hebt doorgenomen. En dat vind ik vrij onverstandig.
Niet dat het dan niet gebeurd zou zijn, geen beschuldigingen, alleen maar benadrukken dat weer-, golf-, stroming- en getijdenberichten belangrijk zijn voordat je het water opgaat. Zeker bij polaire luchten (= vaak zware buien, onstuimig weer).
|
|
|
diederik.,
Gast
|
beterschap iedereen! Die beenbreuken klinken echt heel erg akelig, hopen dat alles snel weer goed komt!
het is toch elke keer weer een mentale dreun als je nieuws krijgt van een kitesurf-ongeluk... Die extreme windvlagen dat zijn de gevaarlijkste, ze zijn moeilijk te voorspellen maar meestal zijn er wel wat (subtiele) waarschuwingen: -het weer wordt iets slechter (meer wisselvallig) -er is een donkere wolk (hoeft niet heel groot of HEEL donker te zijn) -wat hardere windvlagen dan voorheen
een paar jaar geleden was er ook zo'n soort "vlaag" op Oostvoorne, ik was op het water flink wat upwind van "de meute". Ik zag wat donkere wolken aankomen en voelde al wat hardere vlaagjes. Een minuut of 5 daarna kwam er echt een monster van een "vlaag". Ik kon nog net zwaar overpowered m'n edge vasthouden en over het water "stuiteren" maar downwind van mij zag ik eigenlijk iedereen van het water geblazen worden. 2 of 3 mensen het strand op die hun QR gooiden, veel kites crashen en eigenlijk werd gewoon iedereen overpowerd het water afgestuiterd. Met dat wisselvallige weer is het echt oppassen geblazen!
Om te beginnen beterschap en sterkte aan vrienden en famillie. Is al veel gezegd en verteld dus houd het kort. dit kan gebeuren zeker nu de natuur ( en het weer) steeds gekker gaat doen! Ik was er een paar jaar geleden ook bij (zie bovenstaande citaat) en werd uit het niets gelift op het strand gekwakt en vooruit gesleurd, had niet eens tijd om aan mn safety te trekken dus dit soort ongelukken zijn zeker niet altijd te wijden aan onkunde (toen had iemand trouwens een open botbreuk)!!!!
|
|
|
DIEDERIK.,
Gast
|
effe een aanvulling: OP WEERONLINE WORDEN OOK DE STOTEN WEERGEGEVEN, MET STOTEN BOVEN DE 70KM PER UUR MOET JE NIET HET WATER OP!!!!!!!!!!!
|
|
|
-Mark-

|
sterkte ermee en snel weer beter worden.
|
|
|