Micky
|
Gaaaaap...... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
zie je dat spandoek van gath!!!! wel 'n goeie reclame 'n helm was niet verkeert geweest
|
|
|
lennart
|
tja moet je maar niet voor de kant gaan springen ....
|
|
|
Flyingtrunkie
|
tja moet je maar niet voor de kant gaan springen ....
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dat een heel belangrijke uitspraak is!!!
|
|
|
rikdekker
|
oeioei. lijkt me idd niet zo lekker gevoel..!
|
|
|
Flywoods
|
Aan zijn stijl is te zien dat ie wat te hoog grijpt voor zijn nivo. En dat voor de kant. As Ruben dat nu doet maar deze kerel heeft het wat te hoog in z'n bol. Hij klampt zich ook na de eerste smak met 1 hand aan de bar vast. Beginnersreflex. Kitescholen leren cursisten nu ook als een van de eerste dingen de bar los laten. Heel goed. Als ie dat had geleerd was er niks aan de hand geweest. Maak je een klap dan is na neerkomen meteen je bar loslaten vaak je redding. Anders gaat de ramprit gewoon door. Of je moet goed controle over je bar houden maar de reflex is vaak met 1 hand de val stoppen en met de andere de bar vasthouden. En dan ga je sturen. Kun je beter met 2 handen de val stoppen.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hey, dat lijk ik wel op schellinkhout. :-((
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Oude beelden volgens mij, rijdt op een picklefork boardje. Die zie je in competities al sinds 2002 niet meer.
Zover ik kan zien wordt hij gevangen door een vlaag.
|
|
|
Flywoods
|
Nee, hij stuurt de kite ongecontroleerd. Gebrek aan techniek, meer is het niet. Op zich niks mis mee als je dat maar van jezelf weet en dan van de kant weg blijft.
|
|
|
globe
|
check zijn handen, bijna in spagaat... Zo maak je snel stuurfouten. Handjes altijd dicht bijelkaar! Ik spreek uit ervaring
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Zo te zien was dat bij een wedstrijd in 2001 of 2002, toen waren ze nog niet zo ver met kiten als nu. En bij wedstrijden springen ze meestal dichtbij de kant.
|
|
|
#RemcO#
|
omg .. hij was ook maar een beetje overpowerd fockK!!!!
|
|
|
|
patricks
|
Aan zijn stijl is te zien dat ie wat te hoog grijpt voor zijn nivo. En dat voor de kant. As Ruben dat nu doet maar deze kerel heeft het wat te hoog in z'n bol. Hij klampt zich ook na de eerste smak met 1 hand aan de bar vast. Beginnersreflex. Kitescholen leren cursisten nu ook als een van de eerste dingen de bar los laten. Heel goed. Als ie dat had geleerd was er niks aan de hand geweest. Maak je een klap dan is na neerkomen meteen je bar loslaten vaak je redding. Anders gaat de ramprit gewoon door. Of je moet goed controle over je bar houden maar de reflex is vaak met 1 hand de val stoppen en met de andere de bar vasthouden. En dan ga je sturen. Kun je beter met 2 handen de val stoppen.
Heb je helemaal gelijk in!! gewoon bar los en die kite vliegt de hoek wel in of naar de grond!
|
|
|
|
MasterWurm
|
Hij heeft ook niet eens een safty-leash ja terwijl hij gewoon uitgehaakt zi te varen of zie ik dat nou verkeerd?
|
|
|
globe
|
dat was vroeger Ik heb ook regelmatig een kite moeten ophalen uit de rietkraag...
|
|
|
daanbanaan
|
je kan zien hoe hij zn bar vast heeft, dat ie niet veel ervaring heeft. en dan ook nog stoer voor de kant jumpen. tjah kan maar 1 ding zeggen, eigen schuld en een heeele dikke BULT
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
da's debeun nog niet gebeurd ik wacht nog wel even met springen wat een klap ik hoop dat ie er niet veel aan over heeft gehouden (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Silver Surfer
|
Lekker vlagerig op zo'n meer in de bergen. En gewoon vasthouden die kite!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Die gozer kan volgens mij gewoon goed kiten, handjes aan de uiteinden van de bar hoorde toen!
|
|
|
Flywoods
|
Right, kijk maar eens naar de lijnen na de eerste val, als ie daar op de stenen zit. Je ziet dat ie de kite stuurt terwijl dat het laatste is wat je op zo'n moment moet doen.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Je ziet hem een aantal draaien maken( roteren) Hij kan ook een keer half geroteerd zijn en dan stuurt je kite net tegensteld dus als je dan je kite omhoog wil sturen dan duikt hij de powerzone in ,Dat lijkt hier ook het geval...
|
|
|