Lucas-link7
Gast
|
Ik heb alleen een 9 hybride ... Greetz Lucas
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Het valt tot nu toe (weer) tegen. Ben d'r al een paar uur klaar voor...
|
|
|
PeeWee
|
Het lijkt nu wat te worden. Ga me omkleden en naar S'hout. Over een half uurtje mag de ventilator op max
|
|
|
Molliebollie
|
Wordt voor mij donderdag pas weer in Andijk (zoals het er nu naar uit ziet). Emiel, de laatste keer dat jij je 14m uitliet, was (ongeveer) mijn laatste keer dat ik heb gekite
|
|
|
WendyH
|
Morgen ochtend ga ik ook naar schellink... en donderdag naar andijk... Herfst gaat nu eindelijk beginnen !!! Ik ben er helemaal klaar voor.... Wie gaan er morgen ochtend nog meer??
|
|
|
best waroo's
|
Volgens mij is / was het niks vandaag......damn..... voorspelling voor morgen belooft ook weinig beterschap....ik wil ik wil ik wil!!!!WIND
|
|
|
Flyingtrunkie
|
gvd, 2,5 uur staan te wachten op s'hout: helemaal niks, noppes, nada en ik ben nog niet thuis of de vlaggen staan strak hier!
|
|
|
kitaholic
|
Wie gaan er morgen ochtend nog meer??
Denk dat ik er op tijd ben (9 uur), tenzij de vooruitzichten veranderen en het 's middags beter is dan 's ochtends (kan maar half dagje vrij nemen).
|
|
|
Sandro
|
Zo als het er nu naar uitzier ben ik er morgen samen met mijn broer.Eindelijk kan mijn nieuwe Waroo dan de lucht in!!!
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey boy's hoe was het op schellinkhout (grinnik_kitesmiley) had het weer veel te druk druk druk druk (grinnik_kitesmiley) misschien morgen ben misschien om 3 uur klaar op het werk
|
|
|
|
best waroo's
|
Eindelijk weer eens een paar rakjes gemaakt op schellinkhout....van 17.30 tot 18.30 kwam er een grote donkere dikke wolk met een fijn briesje!! Had het niet meer verwacht!!
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
5 uur staan wachten op een half uurtje underpowered heen en weer varen..
Tja, je moet wat in je vakantie.. Morgen ben ik er weer lekker vroeg bij..
Greetz Lucas
|
|
|
hkny
|
Morgen 9 uur op Schellinkhout. Al gaat dat hem niet worden genoeg tijd om naar Wijk te rijden...
|
|
|
kitaholic
|
Morgen 9 uur op Schellinkhout. Al gaat dat hem niet worden genoeg tijd om naar Wijk te rijden...
gelijk naar Wijk en lekker mee naar Bergen downwinderen! (ik ben er dus niet om 9 uur op s'hout)
|
|
|
thomass
Geen avatar
|
Yo lucas hoelaat ga je morgen? ik ben er rond half 10 ofzo denk ik. (#@$@#$@# bussen) (sealedlips_kitesmiley) De voorspellingen zijn lekker xD Wie zijn er nog meer vroeg in de ochtend op S-hout?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben je nog geweest mark ? (grinnik_kitesmiley) of was de wind al weg toen je kwam (cry_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Hans, ja ben nog ff wezen kijken. Klein uurtje gevaren, en daarna werd het al schemerig... op huus oan gegaan voar de boerenkool!! ;-)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hoe is het voor morgen als ik een beetje vroeg ben ga ik zeker morgen
|
|
|
Micky
|
@Hans, ja ben nog ff wezen kijken. Klein uurtje gevaren, en daarna werd het al schemerig... op huus oan gegaan voar de boerenkool!! ;-)
Kreeg precies dezelfde meuk te eten vananvond... :-) Best lekker na een uutje beuken... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Het ging er prima in, hoor. Net zoals doe grote rookworst whahahaha
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ik vertrek over 5 min naar S'Hout.. Hoef niet te fietsen, THANK GOD..
Greetz Lucas
|
|
|