Mark-Fizzer
|
Heb me ook aangemeld!!!
NH Kitekings, en we stappen op in Scheveningen!!!
Gezellieeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Topperss!! Zaterdagochtend lekker fris dobberen op Ijmuiden???
Wie nog meer???!!!
|
|
|
@LaurenS
|
ZuidWest dan ga ik naar Wijk(wel zo safe)hehe
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wie nog meer???! Zaterdag naar Wijk kom ik ook.. Moet het wel waaien he..
|
|
|
PeeWee
|
Heb me ook net aangemeld voor de downwinder. Gezellie
|
|
|
@LaurenS
|
Ik heb allen nog geen bevestiging retour gekregen,gister aangemeld
|
|
|
|
|
GetHigh
|
Ik heb het ook nog even doorgegeven dat dat ik bij de NOORDHOLLANDSE KITEKINGS in de groep wil. Dat wordt gezellig!!!! Jullie gaan toch ook voor de BBQ? Nu maar hopen op net zo'n dag als vorig jaar, was superrrrrr.
|
|
|
|
Keut Local
|
Had graag met de Noord-Hollandse kitekings meegegaan, alleen zit ik dan in Ghana m`n vriendinnetje opzoeken! Morgen wel naar Zandvoort!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik heb mij ook ingeschreven, NH Kitekings (mensen verwachten nu wel wat van ons..). Waarom komen jullie zaterdag niet allemaal naar Zandvoort, testdag schellinkhout en down to the spot! Gezelligheid dus!
Doe jij ook mee keut local?
Nog mensen die vanavond geloven in wind? Als het begint te waaien cross ik naar Wijk!
|
|
|
Youri Blokdijk
|
ik denk dat ik zaterdag ook wel ff naar zandvoort kom
|
|
|
Gerard
Gast
|
Wie nog meer???!!!
Ikkuh! Windverwachting trekt goed aan. Probeer morgenochtend tussen 10.00 en 11.00 in Wijkiki te zijn. Bunker of achter de dam?
|
|
|
roeb
Gast
|
Had graag met de Noord-Hollandse kitekings meegegaan, alleen zit ik dan in Ghana m`n vriendinnetje opzoeken! Morgen wel naar Zandvoort! Zandvoort Mark? moet je lesgeven, of ga je gewoon kiten?
|
|
|
sjembek
|
Voorspellingen zijn geilllllllllll!!!!! Morgen Zandvoort van 8 tot ???? gaat super worden xD Is morgen trouwens die de-spot-downwindert?
|
|
|
Gerard
Gast
|
Zaterdag overdag wisselen wolken en zon elkaar af en is er in het hele land kans op een bui. De middagtemperatuur wordt ongeveer 12 graden. De zuidwestenwind is meest matig, aan de kust vrij krachtig tot krachtig. Bron: KNMI
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Morgen alvast een downwindertje maken van Wijkiki naar Den Helder Jij bent vast niet serieus? is wel een vette trip anders!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Lijkt me niet dat is zeker 80 km .... Maar gaan er ook nog mensen net als ik , morgen nog naar schellinkhout ?
|
|
|
PeeWee
|
Ik ben morgen op S'hout.
Ik denk al vroeg, een uurtje of 9:00 a 9:30.
See joes.
|
|
|
|