On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Na heel lang wachten op de wind was het toch goed gekomen @ wijk... Kon niet naar schel ivm afspraak.. Wind was iid zuid licht aflandig dus en zoals Laurens al zei vlagerig en aan/uit niet ideaal dus.... en best tricky was wel verrassend druk denk op een gegven moment wel 20 kites bij de bunker Klaas kon goed varen met de 9... Was wel iets aan de hand bij de pier/ IJmuiden, weet niet wat... iemand??? ambulance en politie heb ik gehoord...kon niet veel zien naar de pier toe door die lekkere motregen
|
|
|
@LaurenS
|
Het ziet er op Wijk niet echt spectaculair uit, hoe was het Swooody mannen Was een aardige flopsessie op schell,had ook alleen de 9m2 bij me,geen spectakel,jammel
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was weer TOP op Schell ..je moet natuurlijk wel de juiste kite hebben opstaan er waren positievelingen die dachten dat het vandaag met de 9 mtr zou lukken ,maar een 9 mtr die was een beetje te klein vandaag ... Heb zelf goed met mijn 11 mtr kunnen varen .. Ja ,Peter..(Peewee) ik was wat dingetjes aan het oefenen aantal keren lukte hij me met doorvaren ...was er een mooi dagje voor ..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tis hier nu nog windstil met een zuinig regenbuitje Hey Haring, ben je vrij vandaag of zit je op je werk. Of mot je boodschappen doen, piano verplaatsen, handbal kijken bij je dochter. Zat vandaag de hele dag op de zaak en zo te lezen heb ik weinig tot niks gemist, Zag ook nog een iemand varen met vette oldskool boards, aardige panharing was het, groette me op het water (pink en duim omhoog weet ook niet) Het was een heerlijke zomerse dag @ waikiki... toch haring? Was inderdaad een topsessie gister op zee met dat speed gebeuren Was een aardige flopsessie op schell,had ook alleen de 9m2 bij me,geen spectakel,jammel Lekkel voor jan L..l gereden ....................kiter ! Ik kan dat gevoel, maar beter 10 keer voor Jan l....l dan een goeie sessie tehebben gemist. Rij trouwens met die nieuwe webcam van wijk veel minder voor Jan L...l helaas !!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was toch wel ff lekker ondanks de motregen, Mocem (marco) heb de F16 ook maar geprobeerd en hij is niet moeilijk 1e keer meteen geland haha was ook een mooi oefenwindje met de 9m. Woensdag mogen we weer (hopelijk)
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Effe een groet van Frank en Taco uit het zonnige en warme Cabarete. We hebben elke dag wind gehad. Frank maakt nu zijn laatste sessie om morgen in het vliegtuig te stappen. Ik bijf nog een weekje. Tot nu toe dus 100% wind gehad. Jaja das wat anders als bij die kamelenneukers in El-Gouna. Jihaaaaaaaaaaa.
|
|
|
mocem
|
@tim ik kom net terug van een zee sessie. Was idd een mooi oefen windje. Heb de hele tijd in het swinetje gevaren. vandaag veel uitgehaakte KL gemaakt. Volgende keer met 20+ knopen. kijken of het dan nog zo makkelijk gaat.
F16 is met weinig wind niet moeilijk. Met 25 knopen word het wel een heel ander verhaal.
ik vind uitgehaakt springen wel heel moeilijk want je moet je kite hard omhoog sturen en uithaken tegelijk. ik heb daar te weinig kracht voor....
|
|
|
|
PeeWee
|
Mooi dat jullie lekker hebben genoten/ en nog kunnen genieten in Cabarete . Ik ben benieuwd naar de verhalen. See joes
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ziet er goed uit gasten in caberete, misschien ook eens keertje heengaan . Misschien na Tarifa Voorlopig geen wind dus !!!!!!!!!!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het ziet wel er idd erg goed uit daar .. Je (nieuwe) kites nog heel gehouden Frank ? Goede terugreis gewenst .. Taco geniet er nog maar een weekje van het is zo weer voorbij..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank en taco goed dat jullie het heel lekker hebben gehad en nog krijgt natuulijk taco goede terugreis frank en foto's en video 's zien we dan wel verschijnen
|
|
|
|
TBK
|
Zoooooooooooooo mannen, ik ben weer thuis na een vlucht van ca 11 uur incl. tussenstop. 100% wind gehad op Cabarete (ca. 20knp iedere dag). Echt vervelend dat je iedere dag weer het water op moet in je shorty en lycraatje. Ik moet zeggen het is absoluut een aanrader in de periode van Juni t//m september. Ga dan wel minimaal 2 wkn ! Taco (12uur kiter uit Emmen) je hebt nog een week voor de boeg geniet ervan samen met Fenna, ff lekker naar Lax garnaaltjes eten en een lekker wijntje of Coronaatje naar binnen slurpen. Genieten van de mooie (achter)gevels van de Miss Reefs. Genoeg te doen dus maar ga nou niet teveel kites naast de kokosnoten in de bomen hangen want dan wordt het wel een erg dure hobby ! ps. Beun ik heb hier ook weer een paar hele aardige duitse vrienden van je getroffen V@%le P@stl&%ers............................................................................. (Taco ik heb je nog een email gestuurd hopelijk kan je een beetje knap verbindig maken)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Genoeg te doen dus maar ga nou niet teveel kites naast de kokosnoten in de bomen hangen want dan wordt het wel een erg dure hobby In plaats van 12 uur nou in de boom Mooi verslag Frank, was het beter dan El gouna ???? en hebben ze er tussen de middag ook spagetti en hamburgers ??? Hadden ze voor in de avond nog een renimatie team met leipe lupooo ????
|
|
|
TBK
|
Genoeg te doen dus maar ga nou niet teveel kites naast de kokosnoten in de bomen hangen want dan wordt het wel een erg dure hobby In plaats van 12 uur nou in de boom Mooi verslag Frank, was het beter dan El gouna ???? en hebben ze er tussen de middag ook spagetti en hamburgers ??? Hadden ze voor in de avond nog een renimatie team met leipe lupooo ???? Ja Ries, ongelovelijk maar waar ze hadden ook Spagetti en Hamburgers en nog veel meer. Het ,,reanimatie team" was helemaal top iedere avond Showtime. Michael Jackson, madonna, etc je kan je lol op Ries je hoeft er echt niet te sjoppen.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Op naar Cabarete volgend jaar met the KiteKings. Doet die Taco toch wel weer goed, zet ie zijn kite niet op 12 uur, ramt ie hem wel weer een boom in. Ze zullen op Mirns wel blij zijn dat ie er 2 weekies niet is, dat gevaar. Nou maar weer gauw wind hier in Nederland. Kan je je wetsuitje weer aan Frank.
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Hoi allemaal effe een vraag ik vaar veel op schellinkhout nu vind ik dat me board aan de voorkant erg onrustig is vanwege de vele chop .Wie kan er vertellen welk board er wat beter door de chop heen snijdt ?Vaar f one trax 2009 en een tx 2010 134 x39
|
|
|
Langbeest
|
Die trax is een echte chop killer, dus moet goed gaan
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Als ik terug ben frank dan mail ik je effe voor tel nr. Enne cabarete is echt top. Vandaag zelfs weer aan de 7 gehangen. Palmbomen stonden te ver weg dus kon er deze keer geen kokosnoten uit rammen met mijn kite. Kijken of ik de 7 deze week aan gort kan rammen. Dat vervelende ventje uit Martinique heeft zijn kite boven op zijn pa geparkeerd. Pa boos en zoon aan het janken. En dat hele kleine ventje met zijn 5 maakt al kiteloops. Ongelooflijk wat een talent. Nog effe en hij is net zo goed al die haring happer. Enne oktober 2012 Combuco here we come incl de vrouwen. Fenna gaat mee dus Petra ook wel. Nu de andere kitekings nog overhalen.
|
|
|
|
|
|
cagiva
Logs: 0 | 80 uur
|
Ziet er top uit voor morgenochtend WNW?, Wie gaan er naar Schel? Of toch beter naar Strand Horst als de wind te veel naar NW draait?
|
|
|