Tim_GTS5
|
Van 10.00 tot 17.00 @ Andijk , was lekker met de 11m af en toe wat weinig en soms goed gepowerd...mooi daggie
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Ziezo...ome Leon heeft vandaag z'n 19 m2 speed 3 uitgelaten op Wijkiki Beach.... Zonnetje, windje...helemaal goed!
|
|
|
onderaqua
|
De kogel is door de kerk, nieuwe kite aangeschaft.
Het werd geen Ozone geen Best geen North maar de nieuwe Naish Park 12 mtr.)tribel print'
Mooie prijs bij Intofun Edam.
Sta te popelen om hem op zijn donder te geven.
Beterschap frank en tot snel op het water.
|
|
|
|
Henning
|
Van 10.00 tot 17.00 @ Andijk , was lekker met de 11m af en toe wat weinig en soms goed gepowerd...mooi daggie Mee eens!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gisteren, 2 juli, dagje kite in Workum en gespot door de telelens van Rein Bouwer (RBS). Wat zijn de foto s weer van een belachelijke scherpe kwaliteit. Was weer de top dagje.
|
|
|
@LaurenS
|
Everybody was kungfu fighting ,idd mooie scherpe pic Henk Janus
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nou, bijzonder scherp hoor. Rein mag ook wel eens bij ons langskomen voor een shoot
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Morgen het hele lichaam maar eens bij laten kleuren, al die vragen over die zwarte voeten hahaha Maar woensdag kunnen we weer als het goed is, ABC (net of niemand dat weet, hoop dat het waar is...): Maandag komt de wind uit NO en stelt niet veel voor, slechts windkracht 3. Dinsdag is het nog minder, vooral omdat de wind later op de dag bewolking komt binnenzetten en de richting naar ZZO gaat. Woensdag wordt een kansrijke dag. In N-H al snel in de loop van de dag. In het zuidwesten pas later, ws. pas tegen de avond. De windrichting is eerst ZZW, later ZW. Gemiddelde wind zit rond 5 bft met mogelijk 6 in het noorden. Donderdag ziet er een stuk overtuigender uit met de hele dag ZW minimaal 5 bft. Ook vrijdag blijft de wind uit het zuidwesten komen. Kortom, prima maand voor de zomer tot nu toe. Hopen dat het klopt!!!
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen het hele lichaam maar eens bij laten kleuren, al die vragen over die zwarte voeten hahaha
Waar ga je heen? Ik gaan naar wijk aloha een daggie bijtinten
|
|
|
PeeWee
|
Morgen het hele lichaam maar eens bij laten kleuren, al die vragen over die zwarte voeten hahaha Maar woensdag kunnen we weer als het goed is, ABC (net of niemand dat weet, hoop dat het waar is...): Maandag komt de wind uit NO en stelt niet veel voor, slechts windkracht 3. Dinsdag is het nog minder, vooral omdat de wind later op de dag bewolking komt binnenzetten en de richting naar ZZO gaat. Woensdag wordt een kansrijke dag. In N-H al snel in de loop van de dag. In het zuidwesten pas later, ws. pas tegen de avond. De windrichting is eerst ZZW, later ZW. Gemiddelde wind zit rond 5 bft met mogelijk 6 in het noorden. Donderdag ziet er een stuk overtuigender uit met de hele dag ZW minimaal 5 bft. Ook vrijdag blijft de wind uit het zuidwesten komen. Kortom, prima maand voor de zomer tot nu toe. Hopen dat het klopt!!! Ja hoorrrrrr, Ik heb lekker woensdag, donderdag en vrijdag vrij genomen. Duimen maarrrrr, See joes
|
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
boodschappies doen gewoon lekker bijtinten op Wijk Tijdens het skaten bij tinten en ik hou niet van het strand om te gaan legge en niks te doen, dan wor ik helegaaar nerveus
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Donderdag ook vrijgenomen, na 2 maanden eindelijk weer eens voorzichtig het water op! Hopen dat het knietje het houdt... Zoo das lang! Ik hoop het ook voor je!! See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Moet morgen werken maar ben vanaf een uurtje of 15.00 op Schell.. Bijtinten is geweest "mannen"...morgen weer buien en wind . Maar.... Later in de middag wordt het droog en breekt van het zuidwesten uit de zon goed door. De wind draait in de ochtend naar zuidwest en trekt aan tot matig boven land en (vrij) krachtig langs de westkust, 5 a 6 Bft. De middagtemperatuur loopt uiteen van 19 langs de westkust tot 23 graden landinwaarts. (bron: KNMI)
|
|
|
franco
|
jes morgen weer de rebel uitlaten, en marco je kan een lesje boeken hoor hehehe. ben er om 16 uur ongeveer.
|
|
|
TBK
|
Ga morgen toch lekker werken allemaal als je Piet P mag geloven wordt het 2 tot 6 bft, zal wel 2 zijn dus. Zonde van je vrij uren. Tenzij je Ride of Sisha heet dan kan je uurtjes schrijven. Veel plezier allemaal , ik ga uit verveling alvast maar weer uitzoeken wanneer ik dit jaar nog naar Brasil kan .
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Waar gaan we heen Frank in Brasil. Cumbuco???????????????? En wanneer gaan we op pad. Eind september dan maar. Eerst een weekie werken als we terug zijn uit Egypte. Effies uurtjes schrijven he. 36 uur aanwezig zijn in de week en 80 uur schrijven. Wat een baan. O, nou denk ik weer aan mijn werk. Even een uurtje schrijven.
|
|
|