|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Helaas had WSW weer eens gelijkk.
Ik was met RObster om half 7 op het strand...toen ging het nog net...maar kakte al snel weer in. Denk ik nog 45 min. redelijk kunnen varen, niet echt goed hoogte houden...ik vond het wel ff lekker, maar toch wel tegenvaller...zeker ook voor RObert....en voor Spike...en....
Mocht er morgenavond nog iemand vertrouwen en zin hebben...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ja, per hoge uitzondering was het vanochtend in de volle zon gewoon echt harde wind, en die hield aan tot een uur of 12. Daarna was er nog prima te varen met 12C en 9m2 SLE/Delta...whatever Wat heeft O dan gedaan tot 2100 uur 's avonds? in zijn eentje BBQ-en?
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Het laatste wat ik van em heb gezien was rond 20:00. Toen hing hij nog vrolijk aan zn 11 te sleuren Verder was de middag (tot 1900) wel prima! Lekker geprobeerd te springen en bochtjes carven
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ben nu lekker thuis bord eten voor mijn neus wat smaakt dat lekker Het was weer lekker Die H2H was niet te stoppen die bleef maar gaan. @RR heb je voorraad door gegeven aan H2H?(foto) Maar MB en ER jullie hebben de avond 4-daagse ik heb nog nooit zoveel mensen zien lopen terwijl de wind toch net goed was om hoogte te lopen. Zo als altijd was iedereen weer super vriendelijk en er is heel veel gelachen.
|
|
|
The O
|
Software downloaden hoeft niet perse. Ben vergeten foto's te maken vandaag
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Klopt van die software, maar met meer als 10 foto's gaat het wel veel makkelijker met de software Klinkt als een topdag voor de meesten. Klote voor de laatkomers. Vorige week hadden jullie het beter
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
@ O, helahola ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik ging nog wat werken pompiedom. Moet ook tralala gebeuren joechei.
|
|
|
The O
|
@ER weet ik en buiten dat is werken veeeeeeel belangrijker dan kiten, maarja een optocht is toch altijd leuk. Want "De inschrijving voor de 92ste Vierdaagse is gesloten. In totaal hebben 44.033 deelnemers ingeschreven voor de Walk of the World die gelopen wordt van 15 tot en met 18 juli!"
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Olten heeft overigens zoals altijd lachend het strand verlaten...hij kon uiteraard als enige wel lekker varen.... dat kan toch niet alleen aan die kite liggen man....denk toch dat zn weegschaal kapot is...
|
|
|
The O
|
Je wil niet weten hoeveel avond vierdagen ik heb gelopen voor dat ik kon hoogte lopen (3 marathon 's per sessie) De tijd van de twee lijns kite was hoogte lopen nog veel moeilijker. Het is niet voor niks beginners strand en over een jaar doet iedereen het 10x beter dan dat ik dat doe. Don't worry be happy BTW ik was niet de enige want Mr. E heeft ook niet gelopen.
|
|
|
D.D
|
Jooow dudes, hoek van holland was lekker! heerlijk met me 8 gevaren:P Kleine golfjes en echt te veel ruimte voor mezelf! haha Lex.. al zij je nou eerder dat je geen vervoer had kon je ff mee met de trein! Met de trein naar hvh is super makkelijk te doen opzich, vanaf mijn huis( barendrecht) naar hvh deed ik er ongeveer 1 uurtje over. Maar morgen weer autostrand!:D
|
|
|
Spike_L
|
Inderdaad was het gister vet balen. De 13 uit zijn tas, lijntjes eraan... Maar toen zag ik dat Robster z'n 13 ging inpakken, Poor kwam ook al van het water....ik heb hem toen maar niet meer op gelaten...zucht... Maar misschien vandaag nieuwe kansen! Als het vanmiddag goed waait, niet te veel regen en/of onweer, waag ik een poging 2!
@Poor: Ik heb nog wel een stuk of 2 latjes voor je 7 waroo, zal ze in de tas gooien!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
foto zal pas van 't weekend worden, was nieuwe toestelletje, moet sofware nog ff op PC knallen, misschien morgenavond.
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Godver zit ik in hilversum. Is mijn kite maatje opgenomen in het ziekenhuis. Gisteren teveel binnenwater binnen gekregen en is nu aan de schijt. Uitdrogingsverschijnsels. Is er nog iemand die mij ergens kan oppikken van een station? Dan kom ik die kan wel op.
|
|
|
The O
|
Ik hoop maar dat die maat van je snel op knapt want dat zijn minder leuke dingen. Mee rijden kan echter weet ik nooit hoe laat ik naar huis ga.
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik hoop maar dat die maat van je snel op knapt want dat zijn minder leuke dingen. Mee rijden kan echter weet ik nooit hoe laat ik naar huis ga.
Dat maakt mij niet zo heel veel uit. ben vrij vandaag en ik ga vanavond toch weer naar Ridderkerk
|
|
|
|
|
|
|
The O
|
Het wordt vandaag ontspannen kiten toch wel spierpijn van gisteren. Maar de wind ziet er goed uit om over een grasspriet heen te springen. Iedereen veel kite plezier vandaag. Voor de mensen die binnen moeten werken doe de gordijnen dicht als het kan en kijk zo min mogelijk op internet anders wordt je gek. Zonder dak boven je hoofd en zonder eten wordt je nog veel gekker. Ook jullie Sterkte vandaag.
|
|
|
The O
|
Ik zag gisteren ook iemand met een boardleash, ik hoop maar dat dat goed blijft gaan.
|
|
|