wie kan meer vertellen over deze kite?

MadMan

Geen avatar

Mei 07, 2007, 21:20:18
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik kan deze kite kopen JN prima donna uit 2005 maar ken het merk niet echt dus mischien hebben jullie wat meer info en of deze voor beginners is kan namelijk ook slingshot fuel uit 2005 kopen en daar heb ik wle veel goede dingen over gehoord. hoop wat info te krijgen.

Greets
Alferink

Antwoord #1 Mei 07, 2007, 21:20:54
edit2Rapporteer  
Met een SS weet je iig zeker dat je kwaliteit koopt,    ik ken JN ook niet.
sjembek

Antwoord #2 Mei 07, 2007, 21:21:11
edit2Rapporteer  
Ik zou gewoon voor de ss gaan ricardo..
eelke

Antwoord #3 Mei 07, 2007, 21:26:14
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=10999.0

ThumpsUp
Mundaka

Antwoord #4 Mei 07, 2007, 23:12:06
edit2Rapporteer  
Die fuels van Slingshot, zeker de oudere modellen, hebben bijna geen depower. Versta me niet verkeerd, het zijn geweldige kites, maar ze hebben een heel klein windbereik. Ik heb in Mui Ne (Vietnam) met diezelfde reeks gevaren, bv een 13m, bij 17 knopen vaar je er lekker mee op de wind, en je kan hem wel houden tot 20, maar als je eenmaal boven de 22 knopen komt gaat dat ding echt als een gek te keer. Als je dan zoals ik nog niet helemaal weet wat je doet, dan ben zo overpowered. Ik vaar nu een 12m Octane van Slingshot 2006, en die trek ik door tot 30 knopen, super depower, en heel snelle kite, bij lage windsnelheden, gewoon pompen tot je snelheid hebt...
Remko

Antwoord #5 Mei 08, 2007, 15:37:38
edit2Rapporteer  
Ik hoop dat je niet wilt suggereren dat het voor een beginner, met wat voor type kite dan ook, verstandig is bij 30 kn nog met een 12 m2 te gaan varen?
Boven de 20 Kn geeft de Fuel 13 2005 inderdaad aan dat het Heel verstandig wordt een kleinere maat te nemen. Als je de 5e lijn hebt gemonteerd kan je dan nog goed doorvaren mits je heel goed weet waar je dan mee bezig bent. Voor een beginner geldt dan maar één devies; Boven de 20 kn is 13 m2 teveel! ListenToMe
En kom nu niet met reakties als met mijn, Bow/waroo weet ikwatvoorkite, kan ik wel doorvaren tot 30/40/80 kn (tong_kitesmiley).
Ik weet ook wel dat, als je een kite-god bent met 9 levens, dit prima kan  loser. Maar hier wordt advies gevraagd door een beginner. 
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 Mei 08, 2007, 15:49:25
edit2Rapporteer  
JN is een merk gestart door de voormalige kite-designer van Cabrinha. Ik heb er zelf nooit onder gehangen, maar testverslagen en mensen die ik ermee heb zien varen zijn er zeer te spreken over. Je kunt vast wel wat info vinden op het net.

In Nederland volgens mij niet zoveel verkocht. Maar in Duitsland en Belgie wel erg populair.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.