The Submarine
|
Hier komt truustje trut de moraalridder: Maarre heb je een rechtsbijstandsverzekering? Zo ja dan zou ik ze eens bellen! Van Cabrinha is het bekend dat ze echt giga niks service hebben. Het is nooit de schuld van Cabrinha, maar altijd van de gebruiker. Jammer, want het zijn wel fijne kites.
|
|
|
VincentC
|
Wat een stelletje teringlijers, zowel bij Telstar als bij Cabrinha. Je gaat echt top met die kites om, doet er geen gekke dingen mee, nooit crashen oid maar het gaat wel altijd stuk. Zijn het die kudtventielen niet die lekken, knallen je bladders wel of lekt er iets anders.
Zeker aanvechten die hap!
|
|
|
alexfloor
|
jammer dit te horen...
|
|
|
Jolien.
|
ik vraag me echt af hoezo dealers en het merk zelf zo'n slechte service leveren. Nu heb je zo'n boos verhaal , wat meer dan logisch is!! ze kunnen toch beter hun klant blij maken met goede service, dat is alleen maar reclame voor zichzelf.. Maargoed, hebben ze misschien nog nooit aan gedacht.
Knudde voor je Idefixe!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik heb zelf cabrinha en vindt het super kites, maar als ik jou was zou ik toch iets gaan ondernemen en echt een nieuwe gaan eisen want dit kan echt niet natuurlijk!
|
|
|
[Pepper]
|
Wat een stelletje teringlijers, zowel bij Telstar als bij Cabrinha. Je bedoelde natuurlijk: Dat is niet zo netjes van de dames en/of heren bij Telstar en Cabrinha......
|
|
|
Coen2000
|
Het spijt me om te zeggen ( ik WAS best wel Cabrinhagek) maar ga nu toch wel kijken naar een ander merk.....................
dan zou ik ook maar een ander email adres maken wahah
|
|
|
|
Alferink
|
dat is BEST wel balen. hopen dat het op een andere manier opgelost kan worden.
|
|
|
Idefixe
|
Kreeg net een telefoontje van Cabrinha met de mededeling dat één en ander gewoon goed wordt opgelost. Weer een beetje vertrouwen, wacht het nu maar ff af........
|
|
|
Morres
|
zkr topic gezien werkt altijd
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Waarom als er met een kite wat gebeurt meteen het vertrouwen kwijt zijn? Het is natuurlijk zeer *** maar ik zou ook wat foto's en je verhaal naar cabrinha internationaal doen als het nu niet goed word op gelost.
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Ik was erbij toen hij plofte dus begrijp werkelijk niet waar cabrinha het vandaan haalt om te zeggen dat het je eigen schuld is. Laat ze dan maar uitleggen hoe het mogelijk is dat je kite in de lucht ontploft. Wat een dikke bullshit zeg. Zat te denken om de nieuwe x-bow aan te schaffen maar op deze manier laat maar lekker zitten. Kijk wel naar een ander merk, dat WEL service verleent.
|
|
|
|
Merc
Gast
|
waroooooooooo
Yep, lees het recente verhaal maar!! Ik hoef ook niets anders meer!!! Best is the BEST!!
|
|
|
kitemafkees
|
Dit zo posten = Jammer en zeer kinderachtig!
|
|
|
Alferink
|
Hoezo, toen hij het plaatste was het alleen 'eigenschuld', nu is het 'we gaan repareren." Dat was nadat hij dit topic geopend had.
En een topic helpt vaak wel om de afhandeling wat te versnellen. Zolang je maar de (goede) afloop post.
|
|
|
VincentC
|
Hoezo, toen hij het plaatste was het alleen 'eigenschuld', nu is het 'we gaan repareren." Dat was nadat hij dit topic geopend had.
En een topic helpt vaak wel om de afhandeling wat te versnellen. Zolang je maar de (goede) afloop post.
Toch jammer dat je eerst vaak over moet gaan tot dit soort acties voordat ze er echt iets aan gaan doen, nu maar hopen op een goede afloop
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
hmmm....tja testar weer he.....ik weet niet maar telkens als ik daar binnenkom heb ik het gevoel dat ik genaait word... ....maar idefix...als je nog een goede kite wil...ik heb nog een ntro 2004 voor 500 ballen voor jou
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Dit zo posten = Jammer en zeer kinderachtig! Hij verteld toch gewoon wat er gebeurd is?? Ik vind het jammer en kinderachtig dat dit nodig is. Ik had liever een topic gelezen over goeie service.
|
|
|
Belly ItW
|
ey idefixe heb jijzelf cabrinha gebeld?zo niet neemt telstar wel de moeite om er voor je achteraan te gaan.door iets van cabrinha hoeft telstar niet op afgestraft te worden. en je zegt het niet helemaal duidelijk dus weet het niet zeker maar zo wel: dat als de kite geeneens van telstar af komt vind ik het onterecht om meteen te zeggen dat telstar slechte service bied. telstar had mss wat beter moeten opletten met wat ze je meegeven dat is idd niet netjes maar daarom regelen ze ook dat zij de kosten betalen van de reparatie. jeroen van telstar heeft mij altijd zeer netjes behandeld en mij nog nooit geprobeerd te naaien. ik ben nooit door een ander geholpen dus kan over de rest niet oordelen! maar volgens mij kunnen meerdere mensen niet oordelen wie reageren op jou post! maar ik wens je veel succes ermee
|
|
|
Belly ItW
|
hmmm....tja testar weer he.....ik weet niet maar telkens als ik daar binnenkom heb ik het gevoel dat ik genaait word... ....maar idefix...als je nog een goede kite wil...ik heb nog een ntro 2004 voor 500 ballen voor jou iemand een kite uit 2004 voor 500 euro aansmeren is geen naaien? hij is nog geeneens de helft waard
|
|
|
kootsie
|
ey idefixe heb jijzelf cabrinha gebeld?zo niet neemt telstar wel de moeite om er voor je achteraan te gaan.door iets van cabrinha hoeft telstar niet op afgestraft te worden. en je zegt het niet helemaal duidelijk dus weet het niet zeker maar zo wel: dat als de kite geeneens van telstar af komt vind ik het onterecht om meteen te zeggen dat telstar slechte service bied. telstar had mss wat beter moeten opletten met wat ze je meegeven dat is idd niet netjes maar daarom regelen ze ook dat zij de kosten betalen van de reparatie. jeroen van telstar heeft mij altijd zeer netjes behandeld en mij nog nooit geprobeerd te naaien. ik ben nooit door een ander geholpen dus kan over de rest niet oordelen! maar volgens mij kunnen meerdere mensen niet oordelen wie reageren op jou post! maar ik wens je veel succes ermee
Kijk eens linksonder op je toetsenbord. Zie je daar ergens een knop waar Shift op staat? Druk die eens in, en tegelijkertijd een letter..... Als er nu geen hoofdletter staat, moet je even met je toetsenbord terug naar de winkel.
|
|
|
globe
|
Dat terugbellen gaat blijkbaar zeer moeilijk, we zouden zaterdag gebeld worden Lijkt me stug. Ik kwam Erik / Cabrinha tegen op Vrouwenpolder, en zondag had hij een testdag iets verder op... Ik weet zeker dat Telstar er alles aan gaat doen dit op te lossen. Cabrinha ook! Verder zijn importeurs niet gevoelig voor dit soort topics hoor . Ik hoop dat het allemaal gefixed wordt en het op een misverstand berust.
|
|
|