Alferink
|
volgens mij is het wel kitertje knippen... (tong_kitesmiley)
Succes... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Photoshop tutorials in google misschien wat?
|
|
|
benjamin
Gast
|
slecht nieuws voor je eertse foto behouden en de rest uitsnijden en der achter plakken suc 6
|
|
|
Gj
|
|
|
|
wazzaah
|
Een foto uitzoeken waar de andere allemaal goed inpassen, dan bij de andere de kiter uitknippen en plakken als nieuwe laag. Dan als laatste alle lagen samenvoegen.
Veel werk dus.
|
|
|
King-Kong
Geen avatar
|
Misschien een voorbeeldje geven van je begin foto en wat het resultaat dan ongeveer moet zijn, ik denk dat het ook een kwestie van kitertje knippen is als dat zo is is het makkelijker om de Magic wand tool te gebruiken (dat toverstafje)
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
huh...dacht dat er ook een programma voor was.. hoef je ze alleen ff te laden en hij doet het werk...(wat een instelling )
|
|
|
Vinni
|
huh...dacht dat er ook een programma voor was.. hoef je ze alleen ff te laden en hij doet het werk...(wat een instelling ) Dat is wel wat jij tegen mij hebt zitten lullen (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) (kiss_kitesmiley)
|
|
|
|
Vinni
|
Owja (tong_kitesmiley)
|
|
|
globe
|
werkt de 'clone-tool' niet als je 2 afbeeldingen naast elkaar open zet?
Dit is verreweg de makkelijkste manier namelijk!
|
|
|
Vlaardingen
|
Stuur maar op, maak ik wel wat voor........ kost je wel een biertje!
|
|
|
|
FrankP
|
Als je de achtergrond nog hebt op de foto's en deze heeft wat bomen/huizen e.d. als achtergrond, dan kun je ook alle pics in een panaroma programma gooien, lukt vaak ook wel.
|
|
|
Vlaardingen
|
Hier alvast een voorproefje....... let op... gewoon een testje dus origineel komt op een hogere resolutie en zonder foutjes.
Lives a beach
Andre
|
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Hier alvast een voorproefje....... let op... gewoon een testje dus origineel komt op een hogere resolutie en zonder foutjes.
Lives a beach
Andre
Jow André, Da's snel, ziet er nu al top uit !!
|
|
|
¦Tim¦
|
leuke sprong ieg je ziet indd in de lucht duideijk dat die gesjoopt is
|
|
|
Vinni
|
Kijk, ik kan het ook in paint (alleen hoop ik wel dat iemand nog een mooie voor me kan maken (tong_kitesmiley) ): Zeg nu zelf, als je in een oogopslag kijkt zie je de kleurverschillen niet eens
|
|
|
D.D
|
Kijk, ik kan het ook in paint (alleen hoop ik wel dat iemand nog een mooie voor me kan maken (tong_kitesmiley) ): Zeg nu zelf, als je in een oogopslag kijkt zie je de kleurverschillen niet eens Paintshop!
|
|
|
|
Micky
|
Auw??? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|