mooi.....camera *zucht* geen geld

Matjas the scissor-kid

Mei 22, 2007, 23:26:14
edit2Rapporteer  
Tering dit is een vet ding....
tot 10m diep
1.5 m laten stuiteren
je pa van 100kg kan er op gaan zitten...
tot -10 graden houdbaar...

Zucht en dat voor maar 350.- pleuro... ThumpsUp ThumpsUp

http://www.olympus.nl/consumer/29_mju_770_SW.htm

Oja in de spits vandaag stonden 3x een kitesurfer (http://digi.spitsnet.nl/2007-05-22/1024/) (pagina 20)...ook stond er nog een artikeltje in (metro) over die gasten die de waddenzee overstaken.

Nja dat was weer het kitesurfen in de media  ThumpsUp ThumpsUp
CHRIZZZZ

Antwoord #1 Mei 22, 2007, 23:37:12
edit2Rapporteer  
cker mooi ding, daarom heb ik hem ook  (grinnik_kitesmiley)
D.D

Antwoord #2 Mei 22, 2007, 23:49:00
edit2Rapporteer  
cker mooi ding, daarom heb ik hem ook (grinnik_kitesmiley)
Daar kun je ook mooie fotos mee maken, van mij bvb:P
Morres

Antwoord #3 Mei 22, 2007, 23:52:08
edit2Rapporteer  
heb de metro niet kunnen bemachtigen vandaag Sad
wilde dat stuk graag hebben in de metro.

anyway, ben vergeten meet e doen aan de wedstrijd, wilde em ook wel hebben Sad
Matjas the scissor-kid

Antwoord #4 Mei 22, 2007, 23:54:00
edit2Rapporteer  
Sjit kan wel zien waar het gled gezeten heeft..Grin
Koop misschien wel zijn goedkopere broertje...deze is 276,- en kan alleen maar drie meter diep (u 720 SW)
Je hebt ook nog de u 725 SW en die kan 5 meter diep  ThumpsUp ThumpsUp

Ik moet idd zo'n camera hebben  loser ThumpsUp
Myzrael
Gast
Antwoord #5 Mei 23, 2007, 03:23:51
edit2Rapporteer  
Tot 10 meter diep? Zeg maar dag tegen je camera als je hem per ongeluk flink hard in het water laat donderen. Tot 10 meter diep betekend namelijk een druk van 1 atmosfeer. Dat is de druk als hij op 10 meter onderwater stil ligt. In werkelijkheid ben je al erg snel bij de 1 atm als je de camera met wat kracht het water in laat zakken. Over 3 meter diep al helemaal niet te spreken......Dat is echt puur spatwaterdicht en die zou ik dan ook nooit in onder water houden. Maargoed, als je dit soort cameras alleen gebruikt om gewoon boven water een fototje van een kitesurfer te maken zonder dat hij echt onderwater gaat is het geen probleem Smiley
Wen-D

Antwoord #6 Mei 23, 2007, 15:51:35
edit2Rapporteer  
moet je heel hard werken..
Matjas the scissor-kid

Antwoord #7 Mei 23, 2007, 23:45:01
edit2Rapporteer  
ja werken doen we heel hard...

maar Myzrael dat klopt daarom kan de camera ook 100kg druk aan.. ThumpsUp
Je kanhem echt onderwater gebruiken want hij is meerdere malen getest.
onder andere door deze krant.

http://www.dag.nl/static/project/epaper/DG/20070522___/1_014/article1_image.html

Lex

Antwoord #8 Mei 24, 2007, 02:13:36
edit2Rapporteer  
ja werken doen we heel hard...bij de scharenwinkel

CHRIZZZZ

Antwoord #9 Mei 24, 2007, 02:32:16
edit2Rapporteer  
Tot 10 meter diep? Zeg maar dag tegen je camera als je hem per ongeluk flink hard in het water laat donderen. Tot 10 meter diep betekend namelijk een druk van 1 atmosfeer. Dat is de druk als hij op 10 meter onderwater stil ligt. In werkelijkheid ben je al erg snel bij de 1 atm als je de camera met wat kracht het water in laat zakken. Over 3 meter diep al helemaal niet te spreken......Dat is echt puur spatwaterdicht en die zou ik dan ook nooit in onder water houden. Maargoed, als je dit soort cameras alleen gebruikt om gewoon boven water een fototje van een kitesurfer te maken zonder dat hij echt onderwater gaat is het geen probleem Smiley

ik hou dit ding altijd vollop onder water, en maakt me niet uit hoe nat hij wordt. Ook altijd ff afspoelen onder de kraan. Die dingen kunnen egt wel wat hebben hoor.

Anders gewoon garantie afsluiten, is ook niet veel. Is die na de klote krijg je nieuwe. En binne 3 jaar rij ik er wel een keer overheen en heb ik alsnog een nieuwe
Passie

Antwoord #10 Mei 24, 2007, 02:34:09
edit2Rapporteer  

ik hou dit ding altijd vollop onder water, en maakt me niet uit hoe nat hij wordt. Ook altijd ff afspoelen onder de kraan. Die dingen kunnen egt wel wat hebben hoor.

Anders gewoon garantie afsluiten, is ook niet veel. Is die na de klote krijg je nieuwe. En binne 3 jaar rij ik er wel een keer overheen en heb ik alsnog een nieuwe

Haha, vooral die laatste zin doet het hem:P
Vinni

Antwoord #11 Mei 24, 2007, 04:17:13
edit2Rapporteer  
Haha, zeker ThumpsUp
Emma

Antwoord #12 Mei 24, 2007, 04:47:31
edit2Rapporteer  
volgensmij is dat de camera die mijn tante heeft, en ik meemag naar Egypte Grin
Matjas the scissor-kid

Antwoord #13 Mei 24, 2007, 04:53:19
edit2Rapporteer  
Citaat
ja werken doen we heel hard...bij de scharenwinkel

Iemand speelt met zijn neus botje  loser

maar hij is echt chill....ga nu de U 725 SW kopen voor 258,-  ThumpsUp ThumpsUp
D.D

Antwoord #14 Mei 24, 2007, 18:25:52
edit2Rapporteer  

Chris, geef hem dan maar aan mij en dan zeg jij dat hij is gestolen. Dan krijg jij een nieuwe en heb ik een camera (grinnik_kitesmiley)
Trouwens, Geef dat ding volgende x maar aan mij op oostvoorne. Dan ga ik wel wat fotos van jullie maken (hangloose_kitesmiley)
Matjas the scissor-kid

Antwoord #15 Mei 25, 2007, 23:02:17
edit2Rapporteer  
YEAH..ik heb hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Vandaag even in zwolle geweest. hier hadden ze nl. fotoweken (tot morgen)
Heb hem goedkoper kunnen kopen dan overal op het internet nl. voor 249,-
Op het internet moest ik er 258,- + verzend kosten voor neerleggen...
Gelijk even een 1gb kaartje gekocht  Joepie Joepie Joepie

mzzsl
Vinni

Antwoord #16 Mei 25, 2007, 23:37:33
edit2Rapporteer  
Beter, nu ga je zaterdag zeker wel, om vette pics te schieten ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Matjas the scissor-kid

Antwoord #17 Mei 25, 2007, 23:51:08
edit2Rapporteer  
hehe je hebt het dus ondekt  ThumpsUp

maar ik weet echt niet of ik zat. ga want het is allemaal een beetje onduidelijk vor mij
FrankP

Antwoord #18 Mei 26, 2007, 03:17:26
edit2Rapporteer  
Pentax Optio W20, aanradertje en ook nog eens stukje goedkoper.
Kondor 11

Antwoord #19 Mei 26, 2007, 17:44:26
edit2Rapporteer  
Heb zelf een simpel ding gekocht in Maleisië afgelopen zomer, gewoon een analoog met onderwaterhuis tot 10 meter diep en dat klopte ook niet. Was aan het snorkelen onder een pier en k ging naar de bodem om wat mooie vissen te fotograferen en t was er 15meter diep .
Er had water in moeten zitten en hij was kurkdroog.  (grinnik_kitesmiley)
Myzrael
Gast
Antwoord #20 Mei 26, 2007, 17:47:37
edit2Rapporteer  
Ja, maar Warôôd.....

Dat water was gewoon minder nat  schater
Kondor 11

Antwoord #21 Mei 27, 2007, 22:24:22
edit2Rapporteer  
zou kunnen ja vind het hier altijd veel natter ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.