Bike-surftrip

mitch

Geen avatar

Mei 23, 2007, 23:13:33
edit2Rapporteer  
Hallo kitend Nederland!

Even voorstellen: ik ben Michel uit België (Blankenberge) en ik kite natuurlijk ook  :Smiley
Ik ben van plan binnen enkele weken (eind juni of begin juli) een fietstrip te maken doorheen Nederland, met natuurlijk al men kitegerief mee (dat wordt dus duwen schater ). Het is de bedoeling om zoveel mogelijk kitespots te bereiken. Vorig jaar zijn we helemaal tot in Neeltje Jans geraakt...

Aangezien het een low-budget reis is (we zijn maar arme studentjes loser ) en aangezien we ook graag vriendelijke mensen tegenkomen op onze reis, vragen we ons af of er iemand een tuintje heeft waar we ons tentje voor 1, maximum 2 nachten mogen opzetten. Liefst niet te ver van een kitespot ;-)
We zijn slechts met twee personen, hebben maar een klein tentje en we zijn echt niet lastig  YeSS
Ik denk dat ook dit jaar we niet veel verder gaan geraken dan de Oosterschelde, dus het is niet de bedoeling dat we een slaapplaats vinden ergens in Noord-Holland.

Laat maar iets weten! Ofwel op dit forum, ofwel op: freakychillzone@hotmail.com
jeroen90

Antwoord #1 Mei 24, 2007, 00:50:58
edit2Rapporteer  
miss de huisjes achter eurofun op het oostvoornsemeer wat voor jullie. Daar staan kleine trekkers hutjes.
mitch

Geen avatar

Antwoord #2 Mei 24, 2007, 01:08:59
edit2Rapporteer  
Als ik zo even kijk op google-earth, lijkt het oostvoornsemeer me nog erg ver af... De trip zal trouwens max 1 week duren, daarmee dat we niet veel verder gaan geraken dan Neeltje Jans.
Maar toch bedankt voor de tip, mss een ideetje voor een volgende trip.

Vorig jaar hebben we trouwens Vlissingen -> Middelburg -> Vrouwenpolder gedaan. Nu vroeg ik me ook af of we kitespots tegenkomen als we Vlissingen -> Westkapelle -> Domburg -> Vrouwenpolder doen? Op die manier moeten we niet terug heel de zelfde weg afleggen...

Greetz
Passie

Antwoord #3 Mei 24, 2007, 02:07:30
edit2Rapporteer  
waarom slaap je met lekker weer niet gewoon met je slaapzakkie op 't strand?(H)
Basjuh

Antwoord #4 Mei 24, 2007, 05:56:49
edit2Rapporteer  
Of uw snelheid verhogen en daarmee sneller noordelijker komen. Wanneer het donker is doorfietsen is ook een optie om verder te komen. Een beetje Belg weet wat fietsen is............
Helaas woon ik in Zui-Limburg en in een flatje. Als je alleen wilt fietsen is het hier wel de beste spot en dat met je tentje op mijn balkon.
Illigaal kamperen is ook een optie natuurlijk. Maar d'r zullen toch zeker wel gasten zijn met een tuintje voor die mannen.

Succes ermee mannen
mitch

Geen avatar

Antwoord #5 Mei 24, 2007, 14:04:45
edit2Rapporteer  
Illigaal kamperen zou ik super vinden, maar in België is er daar nogal een strenge regeling rond. Ik weet niet hoe dat in Nederland is... Maar aan de andere kant vind ik het toch altijd ietsje veiliger om ergens in een tuintje te slapen, want we hebben toch nog altijd een fietskarretje mee volgeladen met kitemateriaal, kleren, eten, ... dat we echt niet kwijt willen. En op die manier leren we ook nog eens iemand kennen, wat we wel altijd leuk vinden!
Doorfietsen tot het donker wordt hebben we vorig jaar éénmaal geprobeerd, todat we plotseling wel heel veel moeite hadden om een slaapplaatsje te vinden :Smiley , dus daarom beginnen we meestal rond 16u al een slaapplaatsje te zoeken. En we hebben alletwee geen benen zoals Tom Bonen loser
Toch bedankt voor het plaatsje op je balkon Basjuh ThumpsUp

Oja, wie sprak er van 'mannen', tis ik en m'n vriendin  InLove
Basjuh

Antwoord #6 Mei 25, 2007, 02:40:44
edit2Rapporteer  
Nu je te kennen hebt gegeven dat een vrouw in het spel is zul je heel veel meer reacties krijgen...........................

Succes ermee
Arnie26736

Antwoord #7 Mei 25, 2007, 03:09:55
edit2Rapporteer  
Je mag best in mijn achtertuin staan, als je nachts maar niet te vele herrie maakt schater
JorritPi

Antwoord #8 Mei 25, 2007, 17:38:55
edit2Rapporteer  
Ik heb een slaapplek voor jullie op mijn dakterras in Scheveningen. 5min lopen van het strand (kite-strand)  loser. Laat maar horen of jullie interesse hebben? 
mitch

Geen avatar

Antwoord #9 Mei 25, 2007, 23:37:26
edit2Rapporteer  
@ Jorrit P: Scheveningen is wel erg ver! Ik denk dat we eerder maximum tot in Brouwersdam kunnen geraken... Maar toch bedankt voor de aanbieding.  ThumpsUp

@Arnie267...: We maken helemaal geen herrie! En als de tent 's nachts beweegt, dan is het door de wind! (kuch kuch schater ) Van waar ben jij Arnie?
mitch

Geen avatar

Antwoord #10 Mei 29, 2007, 02:10:18
edit2Rapporteer  
Niemand een klein plaatsje voor ons (cry_kitesmiley)
mitch

Geen avatar

Antwoord #11 Juni 02, 2007, 02:18:02
edit2Rapporteer  
 ListenToMe Laatste oproep!
We vertrekken van 9 juni tot ongeveer 20 juni, wat veel langer is dan op voorhand gepland! Dus waarschijnlijk geraken we verder dan Brouwersdam  Joepie Hopelijk brengen we ook de wind mee ThumpsUp

Dus nog even voor de duidelijkheid: we zijn met twee, hebben een klein tentje mee, twee fietsen en een karretje en willen natuurlijk een kleine vergoeding betalen voor een slaapplaatsje!

@ Arnie: waar ben je vandaan?

Greetz
arjanschip

Antwoord #12 Juni 02, 2007, 14:58:09
edit2Rapporteer  
ha mitch. In gemeente reimerswaal bij krabbendijke enzo is het toegestaan om te wildkamperen! je kunt dus gewoon je tentje op de dijk opzetten en dan lekker gaan kiten bij krabbendijke. Hebje je eerste spot al te pakken!
mitch

Geen avatar

Antwoord #13 Juni 02, 2007, 16:45:32
edit2Rapporteer  
Dit heb ik vlug even onderzocht  En het blijkt inderdaad dat je daar wild mag kamperen, maar je moet wel de gemeente waarschuwen. Heb ook gelezen dat de gemeente het wild kamperen willen afschaffen  ThumpDown
Toch bedankt!
fransie

Antwoord #14 Juni 02, 2007, 17:07:58
edit2Rapporteer  
mitch waarom ga je niet met de brommer??
mitch

Geen avatar

Antwoord #15 Juni 02, 2007, 17:37:28
edit2Rapporteer  
Heb ik ook al aan gedacht, maar dan moet ik nog een brommertje kopen + verzekering aanschaffen.. en dat allemaal voor een dikke week, niet echt de moeite vind ik. En Nederland is toch het fietsparadijs zegt men :Smiley
fransie

Antwoord #16 Juni 04, 2007, 05:41:00
edit2Rapporteer  
nou mich ik zou een brommertje huren dan
fiets paradijs????
zijn jou worden!!
ik heb een hekel aan fietsen!
mitch

Geen avatar

Antwoord #17 Juni 04, 2007, 15:27:16
edit2Rapporteer  
Niet iedereen haat fietsen  YeSS
arjanschip

Antwoord #18 Juni 04, 2007, 23:37:30
edit2Rapporteer  
Dit heb ik vlug even onderzocht En het blijkt inderdaad dat je daar wild mag kamperen, maar je moet wel de gemeente waarschuwen. Heb ook gelezen dat de gemeente het wild kamperen willen afschaffen ThumpDown
Toch bedankt!
ow dat risico zou ik wel durven te lopen... 99 % kans dat ze het sowieso nie merken
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.