Wie?
Gast
|
Gvd wtf heeft die vrouw grote meloenen gek:O
|
|
|
NIELZZZZ
|
zal dat filmpie wel echt wezen dan??lijkt me wel bizar maak je een sprong zit in 1 keer aan de vleugel van een vliegtuig.... die vrouw dat zijn meloenendat s iets veel groters
|
|
|
Joris
|
zal dat filmpie wel echt wezen dan??lijkt me wel bizar maak je een sprong zit in 1 keer aan de vleugel van een vliegtuig.... Nee. En ik lig ook niet echt wakker over wat mensen die naar jensen kijken van kitesurfen vinden.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
zal dat filmpie wel echt wezen dan??lijkt me wel bizar maak je een sprong zit in 1 keer aan de vleugel van een vliegtuig.... die vrouw dat zijn meloenendat s iets veel groters Soms vraag ik me of ze mensen met zo'n kleine herseninhoud, niet beter preventief kunnen ruimen...........'t is maar een ideetje.... hehe
|
|
|
RobB_W
Geen avatar
|
Lijkt mij ook, gewoon een spuitje geven, is voor iedereen beter...
En voor de mensen die twijfelen of dat filmpje echt is... dat is hier ook al een aantal keer behandeld!
|
|
|
Jolien.
|
het enige wat ik dacht was ; NIET WEEEEEEEER!
|
|
|
Kevin
|
Dat dacht ik ook jezus die is al minstens 2 maanden oud en daar komt ie nu pas mee
|
|
|
Coen2000
|
jensen is mongool, die jat al zn filmpjes gewoon van inet af ipv zoals die vroeger deed meeste filmpjes zelf te maken
|
|
|
patricks
|
Ja, of het nou goede of slechte publiciteit is..
Het filmpje dat er een kitesurfer wordt geschept door een vliegtuig was bij jensen op tv.. Hij kon er hard om lachen..
Maar dit is nou niet echt de goede publiciteit die we nodig hebben voor onze sport.. (angry_kitesmiley)
Ik kan het ook geen slechte publiciteit noemen.
|
|
|
nkb-wesley
Gast
|
Ik snap niet waarom mensen denken dat dit filmpje echt is. Als het echt gebeurd zou zijn zou sprite het toch nooit als reclame gebruiken
|
|
|
Coen2000
|
als het echt zou zijn was het wel in het nieuws geweest he
|
|
|
roeb
Gast
|
Misschien haken er nu veel beginners af, omdat ze bang zijn om ook door vliegtuigen geschept te worden
|
|
|
Belly ItW
|
Misschien haken er nu veel beginners af, omdat ze bang zijn om ook door vliegtuigen geschept te worden Als dat zou zijn zou dat helemaal niet verkeerd zijn aangezien de drukte!!! moete ze het alleen snel nog in duitsland gaan uitzenden!
|
|
|
-Mark-
|
ach joh het nivauw van jensen ligt egt te laag het is af en teo wel leuk, maar denk je nu egt dat iemand dit serieus neemt, dus slegte publiciteit is het ook niet
|
|
|
[Pepper]
|
ach joh het nivauw van jensen ligt egt te laag het is af en teo wel leuk, maar denk je nu egt dat iemand dit serieus neemt, dus slegte publiciteit is het ook niet
WTF.... nivauw? egt? slegte? Naast Jensen heb ik nog iemand gevonden van wie het niveau niet echt hoog te noemen is.....
|
|
|
|
Bass`
|
Hehe (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Myzrael
Gast
|
LOL, sOmMiGe MeNsUh KnUh EgT Gen NeDErLnads he!
|
|
|
Bass`
|
Allemaal wel klagen dat het stom is enzo, Maar toch kijken jullie er allemaal naar
|
|
|
|